عصر بازار

زمین‌های سه جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود

عصر اعتبار- زمین‌های مربوط به سه جایگاه سوخت دولتی در روز سی‌ام آبان ماه امسال توسط سازمان خصوصی‌سازی به مزایده گذاشته می‌شود.

زمین‌های سه جایگاه سوخت دولتی واگذار می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سازمان خصوصی سازی،  زمین‌های مربوط به سه جایگاه سوخت دولتی در روز سی‌ام آبان ماه امسال توسط سازمان خصوصی‌سازی به وکالت از سوی شرکت پخش فرآروده‌های نفتی ایران از طریق مزایده واگذار می‌شود.

    بر این اساس زمین جایگاه سوخت دماوند به مساحت 1867.47 متر مربع به ارزش کل پایه 78 میلیارد و 575 میلیون و 900 هزار ریال و مبلغ سپرده 2 میلیارد و 357 میلیون و 277 هزار ریال (به صورت 30 درصد نقد و بقیه اقساط دو ساله)، زمین جایگاه سوخت سابق شهرستان دامغان به مساحت 508.5 متر مربع به ارزش کل پایه 3 میلیارد و 51 میلیون ریال و مبلغ سپرده 91 میلیون و 530 هزار ریال(به صورت نقد) و زمین جایگاه سوخت سابق روستای عباس آباد به مساحت 776 متر مربع به ارزش کل پایه 523 میلیون ریال و مبلغ سپرده 15 میلیون و 690 هزار ریال(به صورت نقد) برای این مزایده آگهی شده‌اند.

    همچنین آخرین مهلت ارسال مدارک برای شرکت در این مزایده 29 آبان ماه جاری تعیین شده است و متقاضیان در صورت برنده شدن در این واگذاری 20 روز کاری فرصت دارند حصه نقدی مزایده را به حساب سازمان خصوصی‌سازی واریز کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی