عصر بازار

دریافت خط اعتباری ۲۰ میلیون دلاری بانک حکمت از صندوق توسعه

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان از اختصاص خط اعتباری ۲۰ میلیون دلاری صندوق توسعه ملی به منظور حمایت و تسهیلات دهی از شرکت های دانش بنیان به این بانک خبر داد.

دریافت خط اعتباری ۲۰ میلیون دلاری بانک حکمت از صندوق توسعه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، عباس عسکرزاده در بازدید از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در خصوص تسهیلات بانک حکمت ایرانیان گفت: این بانک از ابتدای امسال تمام نسبت هایی را که باید یک بانک موفق در تسهیلات دهی رعایت کند، را رعایت کرده و در شش ماه ابتدای سال 96 در حدود 84.5 درصد منابع این بانک در قالب تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.

    وی افزود: در بخش تسهیلات ازدواج با توجه به اینکه منابع قرض الحسنه این بانک جوابگوی نیاز متقاضیان در این بخش نبود، نزدیک به 400 درصد از منابع بانک به پرداخت تسهیلات ازدواج اختصاص داده شد. بدین معنا که چهار برابر منابعی که به عنوان قرض الحسنه در این بانک سپرده گذاری شده به پرداخت تسهیلات ازدواج اختصاص یافته است.

    مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان افزود: بانک با هدف انجام رسالت خود بر اساس مصوبه بانک مرکزی و مجلس چهار برابر منابع قرض الحسنه را به تسهیلات ازدواج اختصاص داد که تایید بانک مرکزی و اداره اعتبارات این نهاد نظارتی نیز موید این مطلب هستند.

    عسکرزاده یادآور شد: بانک حکمت ایرانیان برای پشتیبانی از صنایع نیز اقدامات موثری انجام داده و به خصوص در بخش تولیدات در دو محور کلیدی آب و برق ورود کرده است برای رسیدن به این هدف شرکت های دانش بنیانی که تشکیل شده، جوانان تحصیل کرده ایرانی را گرد هم آورده و اولین کارخانه تولید پنل های خورشیدی با تسهیلات این بانک راه اندازی شده است.

    وی افزود: بانک حکمت ایرانیان مبلغ 500 میلیارد ریال را به پشتیبانی از مزارع تولید انرژی تجدیدپذیر خورشیدی با عاملیت صندوق توسعه ملی اختصاص داده و کل خط اعتباری که از این صندوق به این بانک به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان اختصاص داده شده مبلغ 20 میلیون دلار است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو