عصر بازار

رئیس سازمان حسابرسی خبر داد:

زمان ارایه گزارش صورت های مالی بانک ها

عصر اعتبار- رئیس سازمان حسابرسی با بیان زمان ارایه گزارش های مربوط به صورت های مالی بانک ها ، وضعیت صورت های مالی سال ۹۵ بانک صادرات را اعلام کرد .

زمان ارایه گزارش صورت های مالی بانک ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا ، اکبر سهیلی درباره آخرین وضعیت تهیه گزارش های لازم برای صورت های مالی بانک هایی که سازمان حسابرسی، حسابرس و بازرس قانونی آنها بوده، اظهار داشت: طبق توافقی که با وزارت اقتصاد و بانک مرکزی به عمل آمده، قرار شده بود صورت های مالی بانک ها با مقررات جدید تهیه و ارایه شود.

    وی ادامه داد: در این میان با اصلاح یک مورد مربوط به طبقه بندی، همه بانک های دولتی و خصوصی تحت حسابرسی این سازمان، اقدام به ارایه صورت های مالی کرده اند.

    این مقام مسئول در پاسخ به این سئوال که با این اوصاف سازمان حسابرسی چه زمانی، گزارش های لازم را تهیه و به بانک ها و بانک مرکزی ارایه می دهد تا زمینه برگزاری مجمع سالانه مربوط به سال 95 برخی بانک ها فراهم شود؟ گفت: انتظار می رود طی چند روز و حداکثر تا هفته آینده این گزارش ها نهایی و ارایه شود.

    سهیلی پور در مورد وضعیت صورت های مالی سال 95 بانک صادرات که تاکنون دو بار گزارش حسابرسی و دو پیش نویس هم تهیه شده اما با ایرادات بانک مرکزی روبرو شده، توضیح داد: با توجه به موارد اعلامی بانک مرکزی، انتظار می رود گزارش این بانک هم نهایی و امکان برگزاری مجمع با مجوز بانک مرکزی فراهم شود .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی