عصر بازار

آسیاتک حاضر به ادغام با های‌وب نشد

عصر اعتبار- پس از انجام معامله شرکت پارس‌آنلاین با داده‌گستر عصر نوین، سخن از مذاکرات این برندهای واحد با آسیاتک برای خرید سهام این شرکت به گوش رسید اما در نهایت، ادغام آنها منتفی شد.

آسیاتک حاضر به ادغام با های‌وب نشد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم ، در حالیکه از سه روز گذشته روال ادغام شرکت‌های بزرگ ارتباطی کشور که دارنده پروانه فعالیت FCP (ارتباطات ثابت) هستند، کلید خورده و بحث بر سر ادغام‌های بیشتر است اما شرکت های‌وب بعد از خرید دارایی‌های شرکت پارس‌آنلاین، ظاهرا براساس اطلاعات رسیده موفق به خرید سهام آسیاتک نشده است.

    با توجه به اینکه نظر حاکمیت حوزه ارتباطات بر ادغام شرکت‌های ارتباطی و تشکیل برندهایی قدرتمند و یکپارچه است و برای نخستین بار در کشور، این ادبیات در بین فعالان بخش خصوصی حاکم شده و به صورت مختارانه ترغیب به ادغام با یکدیگر برای تشکیل برندی در مقابل شرکت مخابرات ایران شده‌اند باید منتظر اخباری در این باره بود زیرا شرکت داده‌گستر عصر نوین خبر از مذاکراتش با کلیه دارندگان پروانه‌های FCP برای پیوستن به برند های‌وب داده است.

    علی‌رغم اینکه مذاکرات این برند با آسیاتک به سرانجام نرسید باید با توجه به اخبار قبلی، به زودی منتظر عرضه اولیه 10 درصد سهام آسیاتک در بورس باشیم.

    ظاهرا این عدم توافق، بر سر تفاوت در بین مدل‌های مدنظر دو طرف بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی