عصر بازار

نصب دستگاه های آنی بانک و کیوسک توسط بانک ملی ایران برای زائران اربعین حسینی

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از زائران اربعین حسینی خواست پیش از آغاز سفر خود، عوارض خروج از کشور را پرداخت و بیمه نامه نیز خریداری کنند.

نصب دستگاه های آنی بانک و کیوسک توسط بانک ملی ایران برای زائران اربعین حسینی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مسعود خاتونی با بیان اینکه عوارض خروج زمینی از کشور تنها توسط بانک ملی ایران دریافت می شود، افزود: از زائران عزیز تقاضا داریم در اولین فرصت از طریق نزدیک ترین سامانه های بانک اعم از کیوسک، خودپرداز، شعب و سایت اینترنتی بانک، عوارض خروج از کشور را پرداخت و رسید دریافت کنند.

    وی با اشاره به این که زائران باید از همراه داشتن اسکناس زیاد خودداری کنند، گفت: در طول مسیر پیاده روی و قبل از خروج از کشور، خودپردازها می توانند اسکناس در اختیار زائران قرار دهند و حتی در شهر کربلا، بانک هایی مجاز برای این کار وجود دارد.

    معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران گفت: زائران ارجمند هنگام بازگشت به کشور نیز می توانند وجوه اضافی خود را توسط دستگاه های CRS بانک ملی ایران به حساب خود واریز کنند.

    وی در ادامه به خدمات بانکی قابل ارائه به زائران اربعین بر روی پیام رسان «بله» اشاره کرد و گفت: دریافت شارژ، انتقال وجوه، ارسال پیام های صوتی و تصویری و پوشش سایر خدمات شبکه های پیام رسان از جمله قابلیت های پیام رسان «بله» برای زائران عزیز است که اکنون در اپل استور و بازار در دسترس قرار دارد.

    خاتونی عنوان کرد: مشتریان بانک ملی ایران علاوه بر این می توانند نرم افزار «همراه بام» را نیز روی تلفن همراه خود داشته باشند و حتی عوارض خروج از کشور خود را از همین طریق پرداخت کنند.

    وی همچنین از نصب تعدادی آنی بانک و کیوسک در مرزهای کشور خبر داد و گفت: پرداخت عوارض خروج از کشور و صدور مجدد کارت های منقضی شده و یا دارای اشکال از مهم ترین سرویس های آنی بانک برای زائران است.

    به گفته وی، بانک ملی ایران برای فروش بیمه نامه اربعین با کارت های عضو شتاب از طریق دستگاه آنی بانک نیز با سه شرکت بیمه مذاکره کرده که در حال نهایی شدن است و بر این اساس مشتریان با پرداخت 18 هزار تومان، بیمه نامه خود را به صورت آنی دربافت خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو