عصر بازار

طی شش ماه رخ داد؛

اختصاص ۲۱۳ ریال سود به ازای هر سهم بورس کالای ایران

عصر اعتبار- شرکت بورس کالای ایران اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۶ را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل ۹۰۰ میلیارد ریال منتشر کرد.

اختصاص ۲۱۳ ریال سود به ازای هر سهم بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از سنا ، شرکت بورس کالای ایران با انتشار عملکرد شش ماهه خود اعلام کرد دوره شش ماهه یاد شده مبلغ 191 میلیارد و 581 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 213 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 31 درصد افزایش یافت.

    به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ 240 میلیارد و 916 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

    گفتنی است "کالا" دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 96 بصورت حسابرسی نشده نسبت به اطلاعیه قبلی اعلام کرد.

    بر این اساس سایر درآمدهای غیرعملیاتی درآمد سرمایه گذاری ها شامل مبلغ 116 میلیارد و 68  میلیون ریال درآمد حاصل از سپرده های بانکی و مبلغ دو میلیارد و 94  میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت ها است.

    سایر درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی اقلام متفرقه شامل مبلغ 8 میلیارد و 694 میلیون ریال درآمد حاصل از اجاره محل و مابقی مربوط به سایر درآمدها و هزینه های متفرقه است.

    همچنین دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 95 بصورت حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی شامل؛ سایر درآمدهای غیرعملیاتی درآمد سرمایه گذاری ها شامل مبلغ 78 میلیارد و 316  میلیون ریال درآمد حاصل از سپرده های بانکی و مبلغ دو میلیارد و 161 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت ها است.

    سایر درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی-اقلام متفرقه شامل مبلغ 8 میلیارد و 579 میلیون ریال درآمد حاصل از اجاره محل و مابقی مربوط به سایر درآمدها و هزینه های متفرقه است.

    دلایل تغییرات واقعی سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 95بصورت حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی شامل؛ سایر درآمدهای غیرعملیاتی-درآمد سرمایه گذاری ها شامل مبلغ 170 میلیارد و 628  میلیون ریال درآمد حاصل از سپرده های بانکی و مبلغ دو میلیارد و 161 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاری در سهام سایر شرکت ها است.

    سایر درآمدها و هزینه های غیر عملیاتی-اقلام متفرقه شامل مبلغ 16 میلیارد و 885 میلیون ریال درآمد حاصل از اجاره محل و مابقی مربوط به سایر درآمدها و هزینه های متفرقه است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو