عصر بازار

دانش آموزان کشور تحت پوشش بیمه حوادث بیمه معلم قرار گرفتند

عصر اعتبار- در سال تحصیلی ۹۶-۹۷ تمام دانش آموزان کشور و دانش آموزان اتباع خارجی به صورت ۲۴ ساعته تحت پوشش بیمه حوادث دانش آموزی بیمه معلم قرار گرفتند.

دانش آموزان کشور تحت پوشش بیمه حوادث بیمه معلم قرار گرفتند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،دانش آموزان از تاریخ 1396.06.31 لغایت 1397.06.31 تحت پوشش های فوت، نقص عضو دائم جزیی یا کلی و هزینه های پزشکی در مقابل حوادث هستند.همچنین به غیر از پوشش بیمه حوادث، برخی پوشش های دیگر نیز در قالب این بیمه به دانش آموزان ارائه می شود از جمله پوشش هزینه های بستری ناشی از بیماری، خرید و پیوند کلیه، کاشت حلزون و بیمه مسئولیت مدنی.

    در صورت بروز هر نوع حادثه ای که جنبه ناگهانی و ناشی از یک عامل خارجی باشد و قصد و اراده بیمه شده در بروز آن دخالتی نداشته باشد، چنانچه بیمه شده دچار فوت، نقص عضو یا از کارافتادگی دائم جزیی یا کلی و یا هزینه پزشکی شود، دانش آموز یا خانواده وی می تواند با در دست داشتن فرم شماره 5 که توسط مدیریت آموزشگاه تکمیل می گردد و سایر مدارک و مستندات لازم نسبت به دریافت خسارت اقدام کنند.
    بیمه شدگان در موارد بستری ناشی از بیماری، خرید یا پیوند کلیه و یا بیمه مسئولیت مدنی نیز می توانند از مزایای این بیمه نامه براساس تعهدات مندرج در آن استفاده نمایند.
    همچنین اگر دانش آموزان در طول دوره پوشش بیمه دانش آموزی خود از کشور خارج شوند در 24 ساعت شبانه روز در هر مکانی که باشند در داخل یا خارج از کشور می توانند از مزایای این بیمه بهره مند گردند.
    در صورتی که دانش آموزان اتباع خارجی دارای مجوز اقامت قانونی و مشغول به تحصیل باشند می توانند از مزایای این بیمه استفاده نمایند.
    در صورتی که تمامی مدارک مربوط به حادثه رخ داده کامل باشد حداکثر زمان پرداخت خسارت از زمان تکمیل مدارک 7 روز کاری می باشد. البته در بسیاری از موارد این زمان کمتر از دو یا سه روز نیز می باشد.
    با توجه به اینکه قرارداد حوادث تحصیلی به صورت گروهی و یکسان برای دانش آموزان سراسر کشور اجرا می شود، این امکان که برخی از دانش آموزان سقف تعهدات خود را افزایش دهند وجود ندارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی