عصر بازار

اقدامات ستاد اربعین بانک ملی ایران در مناطق مرزی

عصر اعتبار- بانک ملی ایران در راستای ارایه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی، اقدام به برپایی موکب در مناطق مرزی کرده است.

اقدامات ستاد اربعین بانک ملی ایران در مناطق مرزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، ستاد اربعین این بانک سه موکب در مرزهای خسروی، مهران و شلمچه راه اندازی کرده است و علاوه بر آن، دستگاه های خودپرداز سیار و وب کیوسک های مکانیزه ای نیز در مسیر پیاده روی زائران در این استان ها جانمایی شده اند.

    بر این اساس، افزایش سقف ذخیره نقدینگی و بیمه خزانه شعبه مرز مهران تا 20 میلیارد تومان و استقرار یک دستگاه خودپرداز سیار از جمله اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی به زائران از سوی اداره امور شعب استان ایلام بانک ملی ایران است.

    همچنین جانمایی پنج دستگاه خودپرداز سیار در شهر مرزی قصر شیرین و سه دستگاه خودپرداز در مرز خسروی، پول رسانی و تامین نقدینگی برخی بانک های خصوصی قصر شیرین، پیش بینی جهت تامین نقدینگی زائران و شبانه روزی کردن باجه های کشیک شعب قصر شیرین و سر پل ذهاب آخرین اقدامات انجام شده از سوی ستاد اربعین بانک ملی ایران در استان کرمانشاه بوده است.

    اداره امور شعب استان خوزستان بانک ملی ایران نیز اقدام به جانمایی 55 پایانه فروش جهت اخذ عوارض خروجی و ارایه خدمات بانکی، یک دستگاه کانکس سیار حامل دو دستگاه خودپرداز، یک دستگاه وب کیوسک (CASHLESS)، یک دستگاه وب کیوسک مکانیزه برای صدور فیش بانکی و یک دستگاه خودپرداز سالنی در محل سالن پایانه مسافری این منطقه کرده است.

    خدمت رسانی به زائران ارجمند در این موکب از روز سه شنبه 9 آبان ماه آغاز شده و به مدت 14 روز ادامه می یابد.

    همچنین باجه های خسروی، مهران و چزابه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به زائران اربعین حسینی هستند و شعب قصر شیرین و سرپل ذهاب در استان کرمانشاه، شعب بلوار جانبازان و مهران در استان ایلام و شعب سوسنگرد و خرمشهر در استان خوزستان به منظور پشتیبانی از باجه های مذکور تا روز اربعین همه روزه تا ساعت 18 و در روزهای تعطیل 18 آبان ماه (اربعین) و 19، 26 و 28 آبان ماه تا ساعت 13 فعال خواهند بود.

    از سوی دیگر، برای تامین آسایش زائران اربعین حسینی، سقف برداشت نقدی از دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران از هشتم تا سی ام آبان ماه به 500 هزار تومان در سراسر کشور افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو