عصر بازار

ثبت نام ۵۷۳ هزار بازنشسته برای دریافت وام ضروری

عصر اعتبار- بیش از ۵۸۳ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری، برای دریافت وام ضروری ۴ میلیون تومانی ثبت کردند.

ثبت نام ۵۷۳ هزار بازنشسته برای دریافت وام ضروری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، با آغاز به کار سامانه ثبت نام «وام ضروری بازنشستگان و موظفین 96» از 22 مهرماه امسال، در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir، تا روز گذشته 583 هزار و 378 نفر از بازنشستگان و موظفین صندوق تقاضای خود را در این سامانه ثبت کردند.

    براساس گزارش شرکت طراحی و مهندسی بهور، تا ساعت 15:45 روز گذشته (شنبه) 583 هزار و 378 نفر از بازنشستگان و موظفین تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، در سامانه وام ضروری 4 میلیون تومانی ثبت نام کردند. از این تعداد بیشترین آمار ثبت درخواست وام ضروری، مربوط به استان های تهران با 103 هزار و 47 نفر، فارس با 44 هزار و 68 نفر، خراسان رضوی با 42 هزار و 771 نفر، اصفهان با 39 هزار و 363 نفر و مازندران با 32 هزار و 474نفر است.

    همچنین استان های خراسان شمالی با 4 هزار و 521 نفر، قم با 4 هزار و 792 نفر، هرمزگان با 5 هزار و 571 نفر، ایلام با5 هزار و 658 نفر و کهگیلویه و بویراحمد با 6 هزار و 195نفر، کمترین آمار ثبت نام وام ضروری را به خود اختصاص دادند.

    ثبت نام وام ضروری 4 میلیون تومانی بازنشستگان کشوری، از روز شنبه 22 مهرماه به مدت یک ماه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir انجام می شود که هفته آینده، مهلت آن به پایان می رسد و به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.

    با توجه به تعداد تقاضاهای ثبت شده در سامانه ثبت نام وام، نسبت به تعداد تسهیلات ارائه شده، پرداخت وام در قالب «قرعه کشی» انجام می شود.

    امسال، 1200 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با همکاری بانک صادرات ایران، با کارمزد 4 درصد در قالب وام4 میلیون تومانی در 12 مرحله به 300 هزار نفر از بازنشستگان کشوری پرداخت می شود.

    مدت بازپرداخت وام ضروری، 36 ماهه است که پس از دریافت وام، هر ماه مبلغ 120 هزار تومان از حقوق وام گیرندگان کسر می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو