عصر بازار

قول وزیر ورزش برای خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها تا پایان سال

عصر اعتبار- عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش مجلس از قول وزیر ورزش برای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان سال خبر داد.

قول وزیر ورزش برای خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، بهروز نعمتی با یادآوری نشست اخیر فراکسیون ورزش با وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: طی مذاکراتی که با وزیر ورزش و جوانان انجام دادیم مقرر شد دکتر سلطانی‌فر دولت را برای خصوصی‌سازی دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس متقاعد کند تا این دو باشگاه تا پایان سال به بخش خصوص واگذار شوند.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درباره بدهی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز گفت: وقتی دولت متولی باشگاه‌داری می‌شود پدیدار شدن چنین اتفاقاتی نباید دور از ذهن باشد.

    وی با بیان اینکه مسائل زیادی در حاشیه دولت است که به آنها بپردازد و در چنین شرایط پُرترافیکی دولت توان و ظرفیتی برای اداره مستقیم باشگاه‌ها ندارد، افزود: کار وزارت ورزش و جوانان سیاست‌گذاری در حوزه ورزش است نه باشگاه‌داری.

    نعمتی با یادآوری به جریمه‌های انضباطی ایجاد شده برای مهدی طارمی، گفت: متأسفانه به دلیل همین ضعف مدیریت دولتی در باشگاه‌ها وقتی از مدیران باشگاه پرسپولیس علت دقیق محرومیت طارمی را سؤال می‌کنیم، آنها اطلاعات دقیقی از علت محرومیت و موارد حقوقی باشگاه ندارند در حالیکه اگر متولی امور یک بخش خصوصی قوی باشد برای تک تک این موارد وقت و انرژی صرف خواهد کرد.

    ناظر فرهنگی هیات رییسه مجلس درباره ورود قوه قضاییه به پرونده محرومیت و جریمه مهدی طارمی، گفت: به هر حال دستگاه‌های نظارتی وظایف خاص خود را دارند که باید به آن عمل کنند در عین حال امیدواریم این برخوردها پلیسی نباشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی