عصر بازار

مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد:

اعتلای نام بانک ملی ایران در گرو رضایت مشتری است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: ارائه بهترین خدمت و ایجاد رضایت در مشتریان از مهمترین اهداف بانک ملی ایران است.

اعتلای نام بانک ملی ایران در گرو رضایت مشتری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، دکتر محمدرضا حسین زاده در جمع اعضای هیات مدیره، تنی چند از مدیران ارشد، روسای شعب و کارشناسان با اشاره به اینکه بانک ملی ایران تکریم مشتریان را از مهمترین وظایف خود می داند، تاکید کرد: همه تلاش خود را بیش از پیش و با سرعت بیشتری به کار بسته ایم تا با ارائه خدمات ویژه و مناسب، رضایت مشتریان بانک ملی ایران را فراهم آوریم.

    وی با بیان اینکه روان سازی دستورالعمل ها، بهبود روش ها، گسترش بانکداری الکترونیکی و نوآوری در ارائه خدمات بانکی از جمله راهکارهای تکریم مشتریان است، افزود: همه کارکنان بانک چه کسانی که در شعبه هستند و چه کسانی که پشتیبانی امور بانکی را انجام می دهند و به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط نیستند، باید برای رضایت و تکریم مشتری از هر گونه کوششی دریغ نکنند.

    به گفته حسین زاده، مشتریان بانک ملی ایران استحقاق دریافت بهترین خدمات را دارند و برای این کار همه مدیران و کارکنان بانک باید تمام هم و غم خود را برای اعتلای بیش از پیش نام بانک ملی ایران به کار گیرند..

    در ادامه این همایش، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه باید برای نسل جدید، خدمات جدید بانکی تعریف شود، گفت: آنچه در نظام بانکی منحصر به فرد است نوع خدمت نیست، بلکه رضایت مشتری و اعتبار بانک است.

    وی افزود: ساختمان ها، خدمات بانکی همه تکرار پذیر و قابل تقلیدند، اما آنچه منحصر به فرد است، نوع رفتار با مشتری و جلب اعتماد اوست.

    کریمی گفت: تلاش ما این است که بتوانیم خدمات بانکی برای مشتریان را در هر زمان و هر مکان ارائه کنیم.

    در پایان همایش نیز مدیر امور شعب تهران به همراه تنی چند از مسئولان بانک به سوالات حاضران درباره نحوه تکریم مشتریان بانک پاسخ دادند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی