عصر بازار

سیم‌کارت‌های یک میلیارد تومانی!

عصر اعتبار- یک فعال صنفی بازار سیم کارت‌های تلفن همراه با بیان اینکه برای برخی سیم کارتها با شماره های خاص اصلا قیمتی نمی‌توان تعیین کرد، از آخرین قیمت سیم کارت‌های معمولی در بازار خبر داد.

سیم‌کارت‌های یک میلیارد تومانی!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، غلامحسین اظهری فعال صنفی بازار سیم­‌کارت­های تلفن همراه ، از آخرین وضعیت قیمتی سیم­‌کارتها در بازار خرید و فروش خبر داد و گفت: حوزه سیم‌کارت‌های دائمی و معمولی  با پیش شماره 0912 با کد یک از سه میلیون و 600 هزار تومان شروع و تا پنج میلیون و 200 هزار تومان نیز قیمت دارند. در همین رده شماره‌ای کدهای 177 با سه میلیون و 800 هزار تومان، 130 با چهار میلیون و 300 هزار تومان، 114 با پنج میلیون و 600 هزار تومان و 115، پنج میلیون و 400 هزار تومان است. البته اینها مربوط به شماره‌های عادی و معمولی است، اما برای شماره‌های استثنایی و اصطلاحا  رند بعضی خطوط حتی با قیمت‌های 500 میلیون و یک میلیارد تومان هم به فروش رفته­ است.

    وی ادامه داد: سیم‌کارت‌های با پیش شماره 0912 و کد دو نیز از یک میلیون و 700 هزار تومان به باالا قیمت دارند؛ خط سه نیز در حداقل قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان و خط چهار هم از حداقل 800 هزار تومان به بالا قیمت دارند. کد پنج از 700 هزار تومان به بالا، کدهای شش از 600 هزار تومان، خط کد هفت از 500 هزار تومان و خطوط هشت و نه به ترتیب از 350 تا 300 هزار تومان به بالا در بازار قیمت خورده اند.

    اظهری همچنین در مورد سیم‌کارت‌های دائمی جدیدتر با پیش شماره 0912 با کد 00 نیز اظهار کرد: این سیم‌کارت‌ها در واقع به قیمت دولتی 160 هزار تومان قیمت‌گذاری شده‌اند، اما به دلیل توزیع دولتی محدود این سیم کارت­ها، قیمت این سیم‌کارت‌ها در بازار به 400 هزار تومان نیز می‌رسد. همچنین سیم‌کارت‌های دائمی با پیش شماره 0991 با قیمت حدود 166 هزار تومان فروخته می‌شوند که البته دریافت شماره به صورت رندوم است که بعضا هم به دلیل این‌که در ابتدای فروش خود قرار دارد شماره‌های رندی به متقاضیان داده می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو