عصر بازار

پیگیری کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن به انبوه سازان

عصر اعتبار- نایب رییس انجمن انبوه سازان گفت: انبوه سازان پیشنهاد کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن از ۱۴ به ۱۲ درصد داده اند که به زودی با موافقت وزیر راه و شهرسازی به تصویب می رسد.

پیگیری کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن به انبوه سازان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج رهبر با بیان اینکه دلیل اصلی تعویق در افتتاح واحد‌های مسکن مهر حضور پیدا نکردن آخوندی وزیر راه وشهرسازی بوده است اظهار کرد: در جسله روز گذشته وزیر راه و شهرسازی به دلیل محدویت وقت نتوانست حضور پیدا کند به همین منظور افتتاح آن به تعویق افتاد.

    وی در خصوص آخرین جزییات از جلسات روز گذشته انبوه سازان با وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: بیشترین صحبت‌ها در خصوص نوسازی بافت‌های فرسوده و تسهیلات ارائه شده برای این موضوع بود.

    رهبر یادآورشد: در این جلسات پیشنهاد شد تسهیلات مسکن بیش از 25 میلیون تومان با سود 11 و 12 درصد پرداخت شود که به زودی با این میزان نرخ سود موافقت می‌شود.

    نایب رییس انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران به مشکلات قانون پیش فروش اشاره کرد و گفت: قانون پیش فروش مسکن باید اصلاح شود که متاسفانه تا به امروز مشکلات بسیاری به ویژه برای تولید کنندگان مسکن ایجاد کرده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی