عصر بازار

مرکز آمار؛

تورم تولیدکننده بخش خدمات ۱.۶ درصد رشد کرد

عصر اعتبار- مرکز آمار با انتشار جزییات شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات در تابستان سال جاری، از رشد ۱.۶درصدی شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات خبر داد.

تورم تولیدکننده بخش خدمات ۱.۶ درصد رشد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات مشتمل بر هشت بخش است که عبارتند از «تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی»، «هتل و رستوران»، «حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات»، «واسطه گریهای مالی (بیمه)»، «مستغلات، اجاره و فعالیت­های کسب و کار»، «آموزش»، «بهداشت و مددکاری اجتماعی» و «سایر فعالیتهای خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی». گزارش شاخص قیمت تولید کننده بخش­های خدمات بصورت فصلی و سالانه منتشر می­ شود.

    ١-شاخص کل قیمت تولید کننده بخش­های خدمات (بر مبنای 100 =1390 ) در فصل تابستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٣٨,٢ که نسبت به فصل قبل١.٦  درصد افزایش یافته است.

    ٢- تغییرات شاخص بخش­های خدمات نیز به شرح ذیل است:

    - شاخص گروه «خدمات تعمیر وسایل نقلیه موتوری، موتور سیکلت و کالاهای شخصی و خانگی» در فصل تابستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٨٥,٣ که نسبت به فصل قبل ٢,٨ درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات هتل و رستوران» در فصل تابستان ١٣٩٦ برابر است با ٣١٥,٧ که نسبت به فصل قبل٢.٧درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات» در فصل تابستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٥٩,٣ که نسبت به فصل قبل 0.1 درصد افزایش یافته است.

    - شاخص گروه «خدمات واسطه گریهای مالی (بیمه)» در فصل تابستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٣٩,٧ که نسبت به فصل 0.9 درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات مستغلات، اجاره و فعالیت های کسب و کار» در فصل تابستان ١٣٩٦ برابر است با ١٩٢,٩  که نسبت به فصل قبل ٢.٢درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات آموزش» در فصل تابستان ١٣٩٦ برابر است با ٢٣٢,٥ که نسبت به فصل قبل 0.1 درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات بهداشت و مددکاری اجتماعی» در فصل تابستان ١٣٩٦ برابر است با 0.345 که نسبت به فصل قبل٢.٩ درصد افزایش یافته است.

    -  شاخص گروه «خدمات سایر فعالیت­های خدمات عمومی، اجتماعی و شخصی» در فصل تابستان ١٣٩٦ برابر است با 0.263 که نسبت به فصل قبل 0.2 درصد افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو