عصر بازار

صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد؛

شرایط استفاده از تور‌های سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان

عصر اعتبار- شرایط استفاده بازنشستگان از تور‌های سیاحتی و زیارتی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام شد.

شرایط استفاده از تور‌های سیاحتی و زیارتی برای بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی می‌توانند از تور‌های زیارتی و سیاحتی استفاده کنند که وضعیت پرونده بازنشستگی یا وظیفه آن‌ها «قطعی» شده باشد.

    درج اطلاعات مربوط به بازنشسته یا وظیفه بگیر شامل: «دفتر کل»، «کد ملی» و «شماره حساب حقوق واریزی مندرج در سیستم احکام صندوق» الزامی است.

    کمک هزینه سفر پرداختی صندوق بازنشستگی کشوری متناسب با نوع سفر به ازای هر بازنشسته و همراه حداکثر مبلغ 3،300،000 ریال است و هر بازنشسته و وظیفه بگیر متقاضی باقیمانده هزینه سفر را پرداخت می‌کند.

    هر بازنشسته و وظیفه بگیر می‌تواند حداکثر در 3 مرحله و در 3 سال متوالی یا متناوب از تور‌های سیاحتی و زیارتی استفاده کند و چنانچه مایل باشد که بیش از 3 بار از تور‌ها استفاده کند، باید هزینه سفر را به طورکامل (طبق نرخ آزاد) پرداخت کند.

    حضور بازنشسته متقاضی در سفر الزامی است و وی مـی تـواند صرفا از یک نفر همراه شامل (همسر، فرزند، پدر، مادر، نوه، خواهر یا برادر، عروس یا داماد) به منظور مراقبت از خویش استفاده کند و از کمک هزینه سفر بابت او بهره‌مند شود.

    حضور همراه یا همراهان مازاد بر یک نفر مشمول پرداخت هزینه به نرخ آزاد تور خواهد بود.

    حداکثر دو نفر از وظیفه بگیرانی که اسامی آن‌ها در آخرین حکم حقوق ایشان مندرج شده است، می‌توانند از خدمات تور‌های سیاحتی و زیارتی صندوق بهره‌مند شوند.

    رعایت تمامی قوانین و مقررات مندرج در این سامانه از جمله انصراف از اعزام و استرداد وجوه پرداختی و همچنین تعهد کسر هزینه ازحقوق بازنشستگی/ وظیفه (به هردلیل که متقاضی از رفتن به سفر خودداری کند) الزامی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی