عصر بازار

رکورد تازه در تجارت خارجی؛

۳ هزار شرکت انگلیسی در ترکیه فعال هستند

عصر اعتبار-براساس گزارشی که مراجع بازرگانی انگلیس منتشر کرده اند شرکتهای این کشور در صحنه اقتصادی ترکیه یک رکورد بی سابقه به ثبت رسانده اند تا جایی که هم اکنون سه هزار شرکت بریتانیایی در ترکیه فعالیت می‌کنند

۳ هزار شرکت انگلیسی در ترکیه فعال هستند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایران آنلاین، امراه اوز٬ مدیر ارشد اتاق بازرگانی بریتانیا در ترکیه به خبرنگار آناتولی گفت که 3 هزار شرکت بریتانیایی به طور مستقیم در ترکیه سرمایه گذاری کرده اند.
    وی گفت: این سرمایه گذاری ها به طور مستقیم اقتصاد دو کشور را تقویت می کند و حدود 400 شرکت وجود دارد که این شرکت ها و نمایندگان آن اعضای باشگاه بزرگ بازرگانان بریتانیا (Great British Business Club) هستند.
    اوز افزود: این باشگاه به عنوان یک باشگاه اجتماعی با هدف گرد آمدن مسئولان شرکت های بریتانیایی در ترکیه که دارای سرمایه هستند یا با سهم مشخصی با شرکت های ترکیه شریک شده اند در کشورهای تعیین شده از جمله در ترکیه کار خود را آغاز کرده است.
    علاوه بر این باشگاه مذکور برای آشنایی و تبادل نظر در مورد همکاری پتانسیل نمایندگان ترک شرکت های بریتانیایی و همچنین جهت تقویت فرصت های همکاری شرکتهای بریتانیایی به عنوان یک پلت فرم اجتماعی تاسیس شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی