عصر بازار

تمامی شعب بانک‌های کرمانشاه فعال هستند

عصر اعتبار- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی اعلام کرد: تمامی شعب بانک‌های استان کرمانشاه به جزء شهرستان سرپل ذهاب فعال بوده و آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

تمامی شعب بانک‌های کرمانشاه فعال هستند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، علیرضا قیطاسی با ابراز همدردی با هموطنان زلزله زده در غرب کشور و تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه دردناک گفت: تمامی شعب بانک ها در استان کرمانشاه فعال بوده و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

    وی درباره فعال نبودن بانک ها در شهرستان سرپل ذهاب نیز توضیح داد: از آنجایی که زیرساخت های خدمت رسانی بانک ها در این شهرستان به دلیل زلزله آسیب دیده بود و اساسا برق در این شهرستان قطع است، امکان فعالیت شعب وجود نداشت. 

    دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی ادامه داد: با این حال با کمکی که از طرف کمیسیون بانک های استان کرمانشاه صورت گرفت، کامیون های سیار بانک های ملی و صادرات ایران برای خدمت رسانی به مردم شهرستان سرپل ذهاب به منطقه اعزام شده اند.

    قیطاسی همچنین تصریح کرد که پول نقد کافی با هماهنگی شورای هماهنگی بانک های دولتی به استان کرمانشاه ارسال شده و جای هیچگونه نگرانی در زمینه تامین نقدینگی وجود ندارد.
    همچنین محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک های خصوصی نیز اعلام کرد که تمامی شعب بانک های خصوصی در استان کرمانشاه فعال بوده و آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی