عصر بازار

مدیرشعب استان فارس خبر داد:

همکاری بانک قرض الحسنه مهرایران با روستاییان در راستای پاسخگویی به نیازهای روستاها

عصر اعتبار- مختاری مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان فارس به منظور رفع احتیاجات ضروری و کمک به تقویت بنیه مالی روستائیان، در دیدار با کریمی، دهیار روستای ناصرآباد شرق شهرستان کازرون تفاهمنامه جدید اعتبار در حساب جاری را امضا کرد.

همکاری بانک قرض الحسنه مهرایران با روستاییان در راستای پاسخگویی به نیازهای روستاها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مختاری مدیرشعب استان فارس در این جلسه گفت: قطعا توسعه روستاها با توجه به نقشی که در تولید فرآورده های دامی و کشاورزی دارند می تواند مشکل اشتغال را تا حدود زیادی مرتفع نمایند و این وظیفه سیستم بانکی است که با حمایت از روستاها زمینه های این تحول را بوجود آورند.

    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران بنا به ماموریت، اهداف و مسئولیت های اجتماعی خود، طرح ها و برنامه‌های گوناگونی برای کاهش فقر، بهبود وضعیت اقتصادی و خدمات رسانی مطلوب تر به روستاییان در زمینه‌های مالی، اعتباری و بانکی اجرا کرده که در آینده نیز این روندهای حمایتی با شتاب بیشتری همراه خواهد بود.
    مختاری پرداخت اعتبارات خُرد را از رهیافت‌های مهم فقرزدایی در بانک قرض الحسنه مهرایران دانست که با ایجاد و گسترش فعالیت‌های درآمدزا به ویژه برای اقشارکم درآمد، توسعه جوامع محلی به ویژه روستاها را تسهیل می‌کند.
    مدیرشعب استان فارس تصریح کرد: افزایش دسترسی روستاییان کم درآمد به تسهیلات، توانمندسازی افراد برای فعالیت‌های کشاورزی و ایجاد اشتغال و بهبود معیشت از جمله اهداف بانک قرض الحسنه مهرایران برای پرداخت وام های قرض الحسنه در این حوزه از جامعه به شمار می آید.
    در ادامه، کریمی دهیار ناصر آباد شرق نیز گفت: هموطنانمان در روستاها با مشکلات زیادی روبرو هستند. قطعا وام های قرض الحسنه می تواند بسیاری از مشکلات و دغدغه های آنان را رفع نماید.
    وی افزود: قطعا با بالابردن سطح رفاه در زندگی این مردم می توانیم آمار مهاجرت از روستاها را پایین آوریم که این موضوع می تواند بسیاری از معضلات شهرنشینی را نیز حل کند.
    در پایان، با توافقات صورت گرفته تفاهمنامه جدید اعتبار در حساب جاری به امضاء طرفین رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو