عصر بازار

با حضور وزیر دارایی؛

مذاکره با طلبکاران ونزوئلا بزودی آغاز می‌شود

عصر اعتبار- قرار است تا ساعاتی دیگر بطور رسمی، مذاکره دولت ونزوئلا با طلبکاران این کشور با حضور وزیر دارایی ونزوئلا مقابل کاخ ریاست جمهوری «نیکولاس مادورو» شروع شود.

مذاکره با طلبکاران ونزوئلا بزودی آغاز می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، دولت «نیکولاس مادورو» رییس جمهور ونزوئلا امروز مکانی را در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری این کشور در «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا برای ملاقات با سرمایه گذارانی که خواستار مطالبه طلب 60 میلیارد دلار خود از این کشور هستند را ترتیب داده است.

    دیدار مقامات ارشد ونزوئلایی با سرمایه گذاران طلبکار در راستای مذاکره مجدد با آنها بر سر چگونگی پرداخت معوقات آنها است. همچنین «سیمون زرپا» وزیر دارایی ونزوئلا گفت: این دیدار تا ساعاتی دیگر در «کاخ سفید» که روبروی ساختمان ریاست جمهوری ونزوئلا است، برگزار خواهد شد.

    منابع بازار اعلام کردند «زرپا»  به همراه رئیس کمیته و معاون رئیس جمهور ونزوئلا «تارک ال ایسامی»، که هر دو به اتهام فساد و قاچاق مواد مخدر در فهرست تحریم های ایالات متحده قرار دارند،   در این جلسه حضور خواهند داشت تا هر گونه ترس را در مورد پیامدهای قانونی که گفته می شود متوجه آنها می شود را از بین ببرند.

    البته برگزاری این جلسه با حضور افراد نام برده و همچنین تشکیل آن در مقابل کاخ ریاست جمهوری ونزوئلا نشان می دهد که این دیدار در سطح بالایی برگزار خواهد شد.

    «زرپا» که علاوه بر وزیر امور دارایی، رییس امور دارایی شرکت دولتی «پدوسا» ونزوئلا هم است در توئیت خود نوشته بود: یکبار دیگر سرمایه گذاران را برای ثبت نام و شرکت در این دیدار دعوت می کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی