عصر بازار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

بانک صنعت و معدن، موفق ترین بانک در حمایت از تولید و صنعت کشور است

عصر اعتبار- محمد حسن نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه وجودی بانک های توسعه ای تامین مالی حوزه تولید، اشتغال و صنعت کشور است و از میان نهادهای مالی موظف ، بانک صنعت و معدن به نحو احسن این وظیفه را انجام می دهد.

بانک صنعت و معدن، موفق ترین بانک در حمایت از تولید و صنعت کشور است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسن نژاد افزود: از زمان حضور آقای افخمی وجود مدیریت شفاف و اولویت بخشی به طرح های نیمه تعطیل و تعطیل در بخش های صنعتی و تولیدی کشور موجب تحولات بزرگی شده است.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص ضرورت افزایش سرمایه بانک خاطرنشان کرد: افزایش سرمایه بانک صنعت و معدن از سوی مجلس بارها مطرح شده است و اکنون دولت باید این موضوع را پیگیری کند.
    نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس بیان داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی مهمترین موضوع، بحث تولید و تامین مالی تولید است که خوشبختانه بانک صنعت و معدن در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نقش اثرگذاری را ایفا کرده است.
    حسن نژاد درباره وضعیت کنونی تولید کشور گفت: در حال حاضر فضای تولید در کشور بسیار نگران کننده است و صنعتگران  باید قبل از آغاز فعالیت بنگاه تولیدی تمام جوانب آن را بسنجند و سود و زیان آن را بررسی کنند، همچنین زمان بندی طرح باید رعایت شود در غیر اینصورت طرح زیان ده می شود.
    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: از سوی دیگر قوانین مشارکت تولیدکننده و بانک تسهیلات دهنده بسیار حائز اهمیت است اما در ایران به این موضوع توجهی نشده و باید این قانون اصلاح شود. درحال حاضر زمانیکه یک بنگاه تولیدی زیان ده می شود و زمین می خورد موظف است که تسهیلات بانک را پرداخت کند و با عدم پرداخت ، مطالبات معوق ایجاد می شود.
    حسن نژاد در پایان گفت:  در میان بانکهای کشور، بانک صنعت و معدن موفق ترین بانک در انجام ماموریت های تعیین شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی