عصر بازار

معاون وزیر اقتصاد و انرژی آلمان عنوان کرد؛

بررسی نقش آلمان در برنامه‌های ترانزیتی و لجستکی ایران با حضور آخوندی

عصر اعتبار- معاون وزیر اقتصاد و انرژی آلمان در نشست مشترک با مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی ایران به آلمان، راهکارهای برنامه‌ریزی بهتر برای ارتقا زیرساخت‌ها از چین تا خاورمیانه برای تحقق اهداف ترانزیتی، چگونگی همکاری شرکت‌های آلمانی در ایران و ایجاد یک مرز لجستیک در نزدیکی فرودگاه و نقش آلمان در تحقق این ایده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بررسی نقش آلمان در برنامه‌های ترانزیتی و لجستکی ایران با حضور آخوندی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، رودلف براون معاون وزیر اقتصاد و انرژی آلمان در نشست مشترک با مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به اینکه این نشست پیرو سفر وزیر راه و شهرسازی ایران به آلمان شکل گرفته است، اظهار داشت: در آن جلسه راهکارهای برنامه ریزی بهتر برای ارتقا زیرساخت‌ها از چین تا خاورمیانه برای تحقق اهداف ترانزیتی به علاوه چگونگی همکاری شرکت‌های آلمانی در ایران موزد بررسی قرار گرفت.

    وی افزود: دومین مساله مورد بحث با وزیر راه و شهرسازی ایران در مورد همکاری برای ایجاد یک مرز لجستیک در نزدیکی فرودگاه و نقش آلمان در تحقق این ایده بود.

    معاون وزیر اقتصاد و انرژی آلمان جلسه امروز با مدیرعامل شرکت راه‌آهن ایران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ملاقاتی با علاقه مندان برای همکاری با شرکت‌های ایرانی صورت گرفت و جلسه امروز نیز به منظور تقویت صحبت‌های پیرامون آن ملاقات محسوب می‌شود.

    رودلف براون با اشاره به قدمت 200 ساله صنعت ریلی آلمان بیان داشت: این صنعت تولیدات با کیفیت بالا و خدمات درجه یک تولید و عرضه می‌کند تا بتواند از این طریق از صنعت و مشتریان خود حمایت کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی