عصر بازار

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در کرمانشاه:

بیمه بیکاری بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در مناطق زلزله‌زده برقرار می‌شود

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بیمه بیکاری زلزله‌زدگانی که بیمه تأمین اجتماعی دارند از آذر ماه امسال برقرار می‌شود.

بیمه بیکاری بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در مناطق زلزله‌زده برقرار می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، محمدتقی نوربخش در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمه بیکاری برای 10 هزار نفر از بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در مناطق زلزله‌زده که بیکار شده‌اند برقرار می‌شود.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه بیش از 600 نفر از مصدومان زمین‎لرزه به دو بیمارستان تأمین اجتماعی در کرمانشاه مراجعه کردند، گفت: بالغ بر 100 نفر نیز به مراکز درمانی تهران منتقل شده‌اند.

    نوربخش با بیان اقدامات صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات مردم در مناطق زلزله‌زده، عنوان کرد: در اولین اقدام مستمری و بیمه بیکاری این افراد خارج از نوبت و ظرف مدت یک هفته پس از مراجعه این افراد برقرار می‌شود.

    وی از برقراری بیمه بیکاری این افراد از آذر ماه خبر داد و افزود: : این خدمات فقط برای بیمه‎شدگان در چهار شهرستان زلزله‌زده اصلی یعنی قصرشیرین، سرپل‌ذهاب، ثلاث‌باباجانی و گیلانغرب است.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: 10 میلیارد تومان در ماه برای پرداخت بیمه بیکاری 10 هزار بیمه‌شده تأمین اجتماعی در مناطق زلزله‌زده اختصاص می‎یابد.

    نوربخش از پرداخت وام ضروری تا میزان چهار میلیون تومان برای امور اضطراری به مستمری‌بگیران در این مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: افرادی که بخواهند از این حمایت‌ها بهره‌مند شوند باید به مراکز تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

    وی اظهار کرد: به دلیل اینکه سرپل‎ذهاب فاقد مرکز درمانی است، یک مرکز درمانی سیار از امروز به مدت دو ماه در اختیار مردم خواهد بود که خدمات درمان سرپایی و دارو را به زلزله‎زدگان ارائه می‌دهد.

    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: کارفرمایانی که به دلیل زلزله به‌ویژه در شهرک صنعتی سرپل‎ذهاب آسیب دیده‌اند نیز از نظر پرداخت حق بیمه حمایت می‌شوند تا بتوانند با دغدغه کمتری بازسازی صنایع خود را انجام دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو