عصر بازار

در معاملات امروز؛

سهام آسیایی علیرغم افت وال‌استریت سود کرد

عصر اعتبار- روز پنج‌شنبه سهام آسیایی با غلبه بر ضررهای اولیه بالا رفتند؛درهمین حال پس از داده‌های اقتصادی امیدبخش در آمریکا و انتظار افزایش نرخ بهره بیشتر، قیمت دلار اندکی افزایش یافت.

سهام آسیایی علیرغم افت وال‌استریت سود کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر ، روز پنج‌شنبه سهام آسیایی با غلبه بر ضررهای اولیه بالا رفتند، درحالی‌که پس از داده‌های اقتصادی امیدبخش در آمریکا و انتظار افزایش نرخ بهره بیشتر، قیمت دلار اندکی افزایش یافت.

    گسترده‌ترین شاخص ام‌اس‌سی‌ای در آسیا اقیانوسیه در خارج ژاپن، 0.6 درصد به ارزش خود افزود.

    سهام استرالیاایی 0.3 درصد افزایش داشت؛ کاهش نرخ بیکاری در ماه اکتبر به 5.4 درصد که کمترین میزان آن از اوایل 2013 تا کنون است، سهام را تقویت کرد.

    نیکی225 ژاپن، درحالیکه سرمایه‌گذاران پس از 6 روز افت متوالی این شاخص به دنبال معاملات خوب می‌گشتند، ضررهای اولیه خود را جبران کرد و جهشی 1.5 درصدی داشت.

    پس از این که در طول شب شاخص‌های مهم وال‌استریت افت کردند، و شاخص انرژی اس‌اندپی500 در طول 4 روز سقوطی 4 درصدی داشت که این ضعیف‌ترین دوره ضرردهی آن در 14 ماه اخیر بود، سهام ای‌مینی از اس‌اندپی500 با رشدی 0.2 درصدی مواجه شد.

    درحالی که دو نماینده جمهوری‌خواه آخرین طرح پیشنهادی سنا در مورد برنامه عظیم اصلاحات مالیاتی را مورد انتقاد قرار دادند، نگرانی‌ها درباره پیشبرد این برنامه دوباره به اوج رسید.

    شاخص دلار که ارزش این پول سبز رنگ را در برابر 6 ارز مهم جهان دنبال می‌کند، با افزایش اندک 0.1 درصدی خود را به رقم 93.893 رساند درحالی‌که یورو با 0.1 درصد کاهش به نرخ 1.1779 دلار افت کرد و از بالاترین میزان یک‌ ماهه 1.1860 دلار که در روز چهارشنبه برای خود ثبت کرده بود، عقب‌نشینی کرد.

    دلار دربرابر همتای ژاپنی خود 0.2 درصد رشد کرد و به نرخ 113.05 ین رسید. این درحالی بود که در طول شب تا عمق 112.47 ین هم سقوط کرده بود. اما همچنان با فاصله زیادی نسبت به رکورد 114.735 ین خود که در هفته گذشته که سهام ژاپن به رکورد 10 ساله خود رسیده بودند، ثبت کرده بود، باقی ماند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو