عصر بازار

افتتاح شعبه تمام الکترونیک بانک قرض الحسنه مهرایران در جوار حرم امام رضا (ع)

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه مهرایران، با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا در ارائه سرویس های متنوع بانکی و به منظور افزایش رفاه حال مشتریان خود، اولین شعبه تمام الکترونیک را در جوار حرم مطهر علی ابن موسی الرضا (ع) راه اندازی کرد.

افتتاح شعبه تمام الکترونیک بانک قرض الحسنه مهرایران در جوار حرم امام رضا (ع)
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بر این اساس، اولین شعبه الکترونیکی بانک قرض الحسنه مهرایران در جوار حرم مطهر رضوی با حضور امامی عضو هیات مدیره بانک افتتاح شد و به صورت 24 ساعته به مشریان و مراجعین، خدمات بانکی ارائه می کند.

    عیسی امامی، در مراسم افتتاح شعبه الکترونیکی 24 ساعته میدان بیت المقدس مشهد اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهرایران در ارائه خدمات بانکداری نوین، پیشرو شبکه بانکی کشور می باشد و با عرضه خدمات متمایزی همچون افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین و از طریق اینترنت، سعی در تسهیل ارائه خدمات به متقاضیان و کاهش مراجعات حضوری به شعب دارد.
    وی با اشاره به اهمیت موضوع بانکداری الکترونیک به منظور جذب سهم بیشتری از بازارهای هدف بیان کرد: فراهم بودن شرایط مناسب و تغییر بانکداری سنتی به بانکداری نوین باعث شده تا بانک قرض الحسنه مهرایران راهبردی جدید در بانکداری مدرن داشته باشد.
    گفتنی است، بانکداری الکترونیکی نوع خاصی از بانکداری است که جهت ارائه سرویس به مشتریان خود از یک محیط الکترونیکی استفاده می کند. در این نوع بانک تمامی عملیات بانکی اعم از دریافت یا واریزکردن پول، ملاحظه موجودی، انتقال وجه و دیگر عملیات بانکی به صورت الکترونیکی انجام می شود.
    شایان ذکر است، علی طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در مراسم افتتاح شعبه تمام الکترونیک شهر مشهد حضور داشت و از طراحی و اجرایی شعب الکترونیکی و 24 ساعته این بانک در سایر استان های کشور خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی