عصر بازار

دماسنج بورس بیش از ۵۰۰ واحد رشد کرد

عصر اعتبار- در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت گروه پالایشگاهی بخصوص نمادهای شپنا، شبریز، شاوان، شبندر، فولاد و پارسان با رشد حدود ۵۱۳ واحدی به ارتفاع ۸۸,۷۷۴ رسید که در این بین نمادهای خساپا و رانفور بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

دماسنج بورس بیش از ۵۰۰ واحد رشد کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، علیرغم رشد قابل توجه شاخص کل، شاخص هم وزن با افت جزئی 1.40 واحدی مواجه بود، ارزش معاملات بازار امروز نیز بالغ بر 442 میلیارد تومان بود.
    امروز، در گروه پالایشگاهی و روانکارها با پررنگ شدن شایعه اعلام نرخ محصولات آنها توسط شرکت پالایش و پخش فرآورده نفتی، شاهد جهش قیمتی اکثر آنها و تشکیل صف خرید نمادهای بسیاری از گروه بودیم اما نهایتا صف شاوان باقی ماند.
    درگروه متعادل با گرایش مثبت آی تی و انفورماتیک با دادوستدهای پرتقاضا و مثبت تر نماد آپ مواجه بودیم همینطور شنیدها از بازگشایی نماد پرریسک های وب در آینده  نزدیک حکایت دارد.
    گروه متعادل خودرویی با معاملات منفی تر نماد خریخت و مثبت تر نماد خموتور نسبت به هم گروهی ها معامله شدند.
    درگروه های فلزی و معدنی افزایش تقاضا محسوس بود به طوریکه نمادهای کمنگنز، کطبس، فولاد، کاوه، فخوز، کیمیا، زنگان و فنورد معاملاتی پرتقاضا و مثبت را تجربه کردند.
    گروه غذایی با صف فروش نمادهای غپینو و غسالم، معاملات منفی نمادهای غگل، غچین، بهپاک، غدیس، غمارگ، غمینو، غگلپا و غپاک و دادوستدهای مثبت نمادهای غپاذر، غشهداب، غالب و غشان سپری شد.
    نماد شفارا  در گروه شیمیایی صف فرش بود و نمادهای پترول، تاپیکو، شتوکا و شفارس که با نوسانات منفی همراه بودند سایر نمادها نیز اکثرا متعادل و مثبت معامله شدند که در این میان نمادهای شپترو و شکربن صف خرید بودند.
    گفتنی است امروز نمادهای آسیا، فمراد و کپشیر به گردونه معاملات بازگشتند که در این بین فمراد پس از برگزاری مجمع عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی و اعلام تعدیل مثبت 183% نسبت به گزارش حسابرسی نشده اسفند 96، با رشد حدود 14 درصدی و با صف خرید مورد بازگشایی قرار گرفت، در طرف مقابل نمادهای شیراز، شخارک و ساربیلح متوقف شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو