عصر بازار

از سوی کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران انجام شد؛

کمک های نقدی به دانش‌آموزان استثنایی مدرسه شهیدان تقی زاده کهریزک

عصر اعتبار- به منظور حمایت از دانش‌آموزان معلول نیازمند و استثنایی مدرسه شهیدان تقی زاده کهریزک، کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران کمک های نقدی خود را به عنوان کمک هزینه تحصیلی به مدرسه اهدا کردند.

کمک های نقدی به دانش‌آموزان استثنایی مدرسه شهیدان تقی زاده کهریزک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این اقدام نیکوکارانه که با بازدید جمعی از همکاران بیمارستان بانک ملی ایران همراه شد، حسینعلی سخندان مدیر بیمارستان بانک ملی ایران ضمن دیدار صمیمی با کارکنان، دانش ‌آموزان و جمعی از والدین دانش آموزان مدرسه، از اقدامات و خدمات ویژه کارکنان بیمارستان به این دانش‌آموزان در آینده سخن گفت.

    مدیر بیمارستان بانک ملی ایران با مهم و ارزشمند خواندن کار و فعالیت در مراکز و مدارسی که دانش‌آموزان با نیازهای ویژه درحال تحصیل هستند، گفت: انجام چنین فعالیت ها و کمک هایی به دانش آموزان نیازمند به ویژه استثنایی کار ارزشمند و بزرگی است که رضایت خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت.
    سخندان افزود: جمعی از کارکنان بیمارستان بانک به منظور کمک و حمایت از دانش‌آموزان این مرکز با جمع آوری کمک های نقدی به عنوان کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان اهدا نمودند تا تحصیل برای این دانش آموزان آسان شود.
    وی هدف اصلی این اقدام مهم را کمک در زمینه های مادی و معنوی برای اجرای برنامه ها و پرداخت هزینه های درمانی، دارویی، بهداشتی، آموزشی، توانبخشی و…دانش آموزان استثنایی برشمرد.
    دکتر زهرا السادات دیباجی رئیس دانشکده پرستاری ، فریبا غفاری معاون پرستاری و جمعی از متخصصین و مسئولین بخش های مختلف بیمارستان بانک ملی ایران در این بازدید حضور داشتند و از نزدیک با مسائل و مشکلات دانش آموزان استثنایی مدرسه ابتدایی شهیدان تقی زاده کهریزک آشنا شدند و در پی آن نیازهای بهداشتی و درمانی آنان مورد بررسی قرار گرفت.
    گفتنی است، در مدرسه ابتدایی شهیدان تقی زاده کهریزک دانش‌آموزان استثنایی کم توان ذهنی، چند معلولیتی، اوتیسمی و ناتوان جسمی حرکتی تحت تعلیم و مشغول به تحصیل هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو