عصر بازار

معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری ها:

۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت تامین منابع مالی قطار شهری اهواز به فروش رسید

عصر اعتبار- معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان شهرداری ها و دهیاری ها از اخذ مجوز فروش ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به منظور تامین منابع مالی موردنیاز خط یک مترو اهواز خبرداد و گفت: از این میزان اوراق، ۵۰ میلیارد تومان ، فروخته شد.

۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت تامین منابع مالی قطار شهری اهواز به فروش رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا،شاپور رستمی در جلسه مربوط به قطار شهری اهواز با اشاره به تاخیرهای صورت گرفته در روند اجرای متروی اهواز افزود : حل مشکلات مربوط به مترو اهواز با توجه به اهمیت آن در جابه جایی مردم این کلان شهر فقط مربوط به این شهر نیست و باید به آن در سطح استانی و ملی هم توجه ویژه شود .

    وی ادامه داد:تمام دستگاه های ذیربط باید با همفکری و تعامل به حل مشکلات این پروژه نگاه کنند و ما آماده هرگونه همکاری با هدف رفع موانع پیش روی راه اندازی آن هستیم.
    وی تاکید کرد: شهرداری، سازمان قطار شهری، پیمانکار و مشاور پروژه مترو اهواز باید حضوری فعال در این پروژه داشته باشند و زمان بندی دقیقی از فعالیت های در دست اقدام خود ارایه کنند.
    این مقام مسئول در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ، افزود: تیم نظارتی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور هر ماه از مترو اهواز بازدید خواهد کرد و در صورت نهایی شدن مدارک مربوط به انتشار اوراق مشارکت، مکاتبات لازم برای آغاز فرآیند اجرایی این موضوع از سوی وزارت کشور انجام می شود.
    رستمی ابرازامیدواری کرد که با انجام کامل تعهدات استانداری، شهرداری، مشاور و پیمانکار قطارشهری اهواز زمینه پیشرفت کار هرچه سریع تر فراهم شود تا در ادامه کار منابع ویژه ای از طریق انتشار اوراق مشارکت و فاینانس(منابع مالی خارجی) در اختیار آن قرار گیرد.

    **انتشار اوراق مشارکت برای قطار شهری مشهد
    بر اساس این گزارش ، در ادامه این جلسه، جلسه مربوط به قطار شهری مشهد که با حضور معاون فنی، عمرانی شهرداری مشهد، مدیرعامل قطارشهری و جمعی از مدیران این شهرداری تشکیل شد و گزارشی در خصوص آخرین وضعیت قطار شهری مشهد و بازپرداخت سود مربوط به فروش دفعات قبل اوراق مشارکت ارایه و پیشنهاد شهرداری مبنی بر انتشار اوراق مشارکت به میزان 500میلیارد تومان برای خط 3 و 400 میلیارد تومان برای تکمیل و اتمام تاسیسات خط 2 اعلام شد.
    در ادامه مقرر شد اطلاعات و مستندات تکمیلی مربوط به این موضوع ظرف یک هفته به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال تا پس از نهایی شدن، مکاتبات لازم برای صدور مجوزهای انتشار اوراق مشارکت قطار شهری مشهد از سوی وزارت کشور انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو