عصر بازار

شرکت های کاتالونیا در حال راه اندازی کمپانی های موازی در مادرید

عصر اعتبار- شرکت های کاتالونیا به عنوان یک رویکرد محافظتی از کسب و کار خود، اقدام به راه اندازی شرکت‌های موزاری در ماردید کرده اند تا کسری فروش خود را جبران کنند.

شرکت های کاتالونیا در حال راه اندازی کمپانی های موازی در مادرید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر ، شرکت‌های کاتالونیا در حال عزیمت و انتقال دفاتر مرکزی خود به خارج از این منطقه یا در حال راه اندازی شرکت های موازی در خارج از کاتالونیا هستند تا از تحریم کالا به این منطقه توسط خشم دولت مرکزی اسپانیا از جدایی طلبان، تا حدی در امان باشند.

    در حالیکه تنش های سیاسی در اسپانیا، تا حدودی از ماه گذشته میلادی به دنبال کنترل مستقیم منطقه شمال شرقی توسط دولت مرکزی، کاسته شده و انجام انتخابات منطقه ای در ماه آینده میلادی یعنی دسامبر برنامه ریزی شده است، بسیاری از شرکت ها در کاتالونیا حفاظت از کسب و کار خود در برابر بلاتکلیفی در این منطقه را، یک ضرورت می دانند.

    برخی از صاحبان شرکتها بر این باور هستند که راه اندازی شرکت های موازی در شهر ماردید، به منظور توزیع کالا یک اقدام درست است. البته فروش برخی از شرکت ها در کاتالونیا از اول ماه اکتبر تا کنون به دنبال اعلام یک طرفه مجلس کاتالونیا مبنی بر استقلال این منطقه، بیش از 30 درصد کاهش پیدا کرده است.

    همچنین ایجاد شرکت موازی در ماردید می تواند توزیع کالا را در شرکت ها افزایش دهد و به بهبود فروش آنها کمک کند و به گفته برخی از فعالان اقتصادی در کاتالونیا، اگر شرکت های موازی را در سایر نقاط اسپانیا راه اندازی نمی کردند، میزان فروش آنها به شدت کاهش پیدا می کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی