عصر بازار

بانک ملت در طرح های توسعه ای ارمنستان مشارکت می کند

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک ملت در دیدار با سفیر ایران در ایروان اعلام کرد که این بانک در طرح های توسعه ای ارمنستان مشارکت می کند.

بانک ملت در طرح های توسعه ای ارمنستان مشارکت می کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد بیگدلی مدیر عامل بانک ملت در سفری که به منظور توسعه فعالیت های شعبه این بانک در ایروان داشت، با سید کاظم سجادی سفیر ایران در ارمنستان دیدار کرد.

    سجادی در این دیدار با اشاره به افزایش همکاریهای تجاری و اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران با ارمنستان خواستار توسعه فعالیت های بانک ملت در این کشور و ارائه تسهیلات بانکی شامل اعطای وأم های تجاری و مشارکت این نهاد پولی و بانکی در طرح های توسعه ای ارمنستان از جمله همکاری در توسعه نیروگاه های برق ابی ،خورشیدی و سایر پروژه های زیربنایی در این کشور شد.
    بیگدلی نیز افزایش حضور تجار و بازرگانان ایرانی در ارمنستان و کشورهای حوزه اتحادیه اوراسیا را یکی از دلایل اصلی رشد فعالیت های این بانک دانست و گفت شعبه بانک ملت ارمنستان یکی از فعال ترین نهاد های پولی و بانکی در خارج از کشور بوده و آمادگی دارد جهت بسط و توسعه همکاری تجاری واقتصادی و ارائه خدمات و مساعدت های بانکی به تجار و سرمایه گذاران ایرانی ،نهایت همکاری را مبذول نماید.
    مدیر عامل بانک ملت ضمن تایید اظهارات سفیر ایران در خصوص گسترش فعالیت در ارمنستان، از مشارکت این بانک در طرح های توسعه ای ارمنستان استقبال کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی