عصر بازار

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد؛

زیرساخت اجرای بانکداری دیجیتال آماده شد

عصر اعتبار- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آمادگی زیر ساخت های فناوری و زیرساختی اجرای بانکداری دیجیتال خبر داد وگفت: اجرایی شدن این نوع بانکداری در انتظار سیاست گذاری بانک مرکزی است.

زیرساخت اجرای بانکداری دیجیتال آماده شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، "محمدجواد آذری جهرمی" درباره اجرای بانکداری دیجیتال و بدون شعبه در کشور، اظهار داشت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مسئولیت فراهم کردن زیر ساخت ها برای اجرای بانکداری دیجیتال را بر عهده دارد و تا جایی که در حیطه وظیفه این وزارتخانه است، تمامی شرایط مهیا شده است.

    وی ادامه داد: آمادگی لازم برای اجرای بانکداری دیجیتال و بدون شعبه از نظر دیتا سنتر، زیر ساخت ها و فناوری های روز دنیا، شبکه ملی اطلاعات و دیگر شرایط لازم که برعهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده ، فراهم شده است.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه، تنها بخشی از اجرای بانکداری دیجیتال برعهده وزارت ارتباطات است و مابقی اقدامات و سیاست گذاری ها برعهده بانک مرکزی است، اظهار داشت: باید منتظر ماند تا بانک مرکزی برنامه ها و شاخصه های اجرای بانکداری دیجیتال و بدون شعبه را مشخص و اعلام کند.

    یادآور می‌شود، هفتمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با موضوع" نوآوری، بازیگران جدید و کارآیی در کسب و کار مالی" دوم و سوم بهمن ماه سال جاری توسط پژوهشکده پولی و بانکی در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی