عصر بازار

شهردار یزد:

نقش اعطای وام های قرض الحسنه در کاهش آسیب های اجتماعی

عصر اعتبار- مهدی جمالی نژاد شهردار یزد در دیدار با مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با تاکید به لزوم توزیع عادلانه خدمات و امکانات در جامعه گفت: کاهش آسیب های اجتماعی در گرو توجه به شهرهای کوچک، میانی و روستاهاست و توانمندسازی نیازمندان از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در بهبود این شرایط موثر می باشد.

نقش اعطای وام های قرض الحسنه در کاهش آسیب های اجتماعی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، جمالی نژاد با اشاره به لزوم توزیع عادلانه امکانات و ثروت در طبقات مختلف جامعه بیان داشت: بخشی از معضلات اجتماعی از جمله بیکاری، اعتیاد، طلاق و ... ریشه در مشکلات مالی و اقتصادی دارد و بانک قرض الحسنه مهر ایران با اعطای وامهای ارزان قیمت و قرض الحسنه نقش موثری در کاهش این آسیب ها داشته است.

    وی افزود: استان یزد، ظرفیت و پتانسیل های بالقوه مادی و معنوی بسزایی برای گسترش تعاملات بانکی با بانک قرض الحسنه مهر ایران دارد و امیدوارم این همکاری ها در راستای احیای بانکداری اسلامی در بستر قرض الحسنه افزایش یابد.
    در ادامه مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز اظهارداشت: این بانک طی یکدهه فعالیت خود، گامهای مثبت و موثری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و توزیع صحیح عدالت و ثروت برداشته است.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران با انعقاد تفاهمنامه با سازمان زندان ها و پرداخت وامهای قرض الحسنه به زندانیان و خانواده های آنان نقش ارزنده ای در کاهش آمار بازگشت به زندان ها داشته است؛ همچنین با اعطای تسهیلات به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از نیازمندان واقعی جامعه حمایت می کند.
    شایان ذکر است، در پایان، تفاهمنامه همکاری های دوجانبه میان شهرداری یزد و بانک قرض الحسنه مهر ایران توسط جمالی نژاد و مرتضی اکبری امضا شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی