عصر بازار

عبور ارزش معاملات بازار برق بورس انرژی از ۳۰۰۰ میلیارد ریال

عصر اعتبار- معامله ۴ میلیون و ۲۵۵ هزار قرارداد معادل ۶۱ میلیون و ۸۸۱ هزار کیلووات ساعت در بورس انرژی انجام شد.

عبور ارزش معاملات بازار برق بورس انرژی از ۳۰۰۰ میلیارد ریال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، در جریان معاملات روز گذشته بورس انرژی، بازار برق شاهد معامله 4 میلیون و 255 هزار قرارداد معادل 61 میلیون و 881 هزار کیلووات ساعت به ارزش 16 میلیارد و 433 میلیون ریال بود.

    بر اساس این گزارش در این روز معاملاتی، نمادهای بارپایه، کم باری، بارپیک و میان باری با متوسط قیمت 278، 235، 347 و 321 ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.

    این گزارش می افزاید از ابتدای سال96 تا کنون بالغ بر 9 میلیارد و 11 میلیون کیلووات ساعت برق به ارزش بیش از 300.481.3 میلیون ریال در بورس انرژی مورد معامله قرار گرفته است.

    از سویی دیگر، در اولین روز معاملاتی هفته در بورس انرژی نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 12 دی 96 گشایش و نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 16 آذر 96 متوقف و فرایند تحویل آنها آغاز شد.

    همچنین در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی، در بازار گواهی‌های سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری پروژه و در نماد پرند بالغ بر 3 هزار گواهی از گواهی‌های این صندوق با ارزش 9 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی