عصر بازار

با حضور وزیر اقتصاد ایران و مجارستان صورت گرفت؛

تایید نهایی مشارکت های تجاری ایران و مجارستان

عصر اعتبار- کرباسیان در دیدار با وزیر اقتصاد و مالی مجارستان سند تهیه شده مبنی بر همکاری های دو جانبه میان دو کشور را به تایید نهایی رساند.

تایید نهایی مشارکت های تجاری ایران و مجارستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی کشور توافق هایی مبنی بر گسترش همکاری در زمینه های تجهیزات پزشکی و دارویی، تولید اتوبوس و ایجاد خط هوایی مستقیم با وزیر اقتصاد و مالی مجارستان داشت که طی دیدار امروز به بررسی مقررات پیرامون اجرای آن پرداختند.


    براساس این گزارش و در ادامه ی جلسه کرباسیان و میهالی وارگا قراردادی را برای گسترش مشارکت و سرمایه گذاری در حوزه ی کشت و صنعت به امضاء رساندند.


    توافق های گسترش همکاری های ایران و مجارستان در حوزه ی کشت و صنعت با مشارکت شرکت نکان بسیج از ایران و ال ایی سی از مجارستان به انجام می رسد.


    کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی کشور با اشاره به عضویت جمهوری مجارستان در اتحادیه اروپا، گفت: با توجه به اینکه مجارستان عضو اتحادیه اروپا است در نتیجه همکاری با این کشور می تواند در توسعه دست آوردهای ایران در بخش های مختلف اقتصادی موثر واقع شود.


    وی ادامه داد: اکنون فضایی در چارچوب جلسه هایی دو جانبه با پوشش قانونی ایجاد شده است که پیش از این چنین امکانی برای فعالان اقتصادی فراهم نبوده است.


    وزیر اقتصاد و دارایی گفت: طی موافقت های شکل گرفته پوشش ریسکی برای آنها در نظر گرفته شده بگونه ای که درجه ریسک پذیری برای سرمایه گذاران به حداقل رسیده و مقررات برای گسترش همکاری ها تسهیل شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی