عصر بازار

رونمایی از "ملی کارت البرز" بانک ملی ایران

عصر اعتبار- بانک ملی ایران به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اسلام(ص) از طرح جدید ملی کارت البرز با حضور در دبیرستان البرز تهران رونمایی کرد.

رونمایی از "ملی کارت البرز" بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، با حضور تنی چند از مسئولان بانک ملی ایران، مسئولان و دانش آموزان دبیرستان البرز، مراسم رونمایی از این ملی کارت ویژه و اختصاصی برگزار شد.

    حشمت الله حسینی رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران، در ابتدای این مراسم با تقدیر از تلاش ها و همکاری های مسئولان دبیرستان برای اجرای این طرح ویژه گفت: برای بانک ملی ایران افتخاری است که به عنوان قدیمی ترین و بزرگترین بانک جهان اسلام، نزدیک به 90 سال سابقه، خدمت به مردم و آینده سازان کشور را در اختیار دارد.

    وی با اشاره به آمادگی کامل بانک برای ترویج امور بانکداری در بین دانش آموزان، تصریح کرد: استقبال از روند رو به رشد عضویت در این طرح و خدمت بی سابقه است.

    حسینی با عنوان اینکه بانک ملی ایران در کنار خدمات و فعالیت اقتصادی کلان خود نگاه و توجه ویژه ای به آینده سازان کشور دارد، افزود: بانک تلاش می کند همواره با تمام توان و امکانات خود حامی دانش آموزان و آینده سازان کشور باشد.

    حمید رضا مجیدی مدیر دوره اول دبیرستان البرز در ادامه این مراسم گفت: خوشبختانه روند ثبت نام این طرح در مدرسه از سوی دانش آموزان با استقبال چشمگیر و بی سابقه ای مواجه شده است.

    وی ادامه داد: تا کنون برای استقبال دانش آموزان از این طرح تلاش‌های بسیار زیادی انجام شده که امروز با برگزاری این مراسم شاهد موفقیت این تلاش ها هستیم.
    در ادامه "ملی کارت البرز " بانک ملی ایران به صورت نمادین با حضور مسئولان بانک و مدیران دبیرستان البرز رونمایی شد.

    ملی کارت البرز محصول دیگری از کانون جوانه های بانک ملی ایران است که به منظور ارائه خدمات بیشتر برای دانش آموزان طراحی شده است. این کارت اختصاصی که با تصویر ساختمان قدیمی دبیرستان البرز و همچنین عکس هر دانش آموز صادر می شود، امکان دریافت وجه نقد از خودپردازهای بانک، انتقال وجه به دیگر کارت های بانکی، خرید شارژ موبایل و پرداخت قبوض، خرید از تمامی فروشگاه های طرف قرارداد شبکه تخفیف بانک ملی ایران، خرید اینترنتی، کیف پول الکترونیکی و استفاده از سامانه بام بانک ملی ایران را برای صاحب حساب فراهم می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی