عصر بازار

در نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ؛

برنامه راهبردی تحول سازمان اموال تملیکی ابلاغ شد

عصر اعتبار- در نشست تخصصی مدیران ستادی و استانی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، برنامه راهبردی تحول سازمان ابلاغ شد.

برنامه راهبردی تحول سازمان اموال تملیکی ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا ، جمشید قسوریان جهرمی مدیر عامل این سازمان ضمن تبیین شرایط موجود برنامه های راهبردی را برای پیشبرد اهداف کلان سازمان تشریح کرد.

    وی افزود: توسعه ارتباطات سازمانی، سیستمی کردن فرآیندها و اصلاح روش بازرگانی فروش، گسترش شبکه فروش، روان سازی فروش کالاها، اصلاح ساختار سازمانی و ارتقاء سرمایه های انسانی از اولویت‌های مدیریتی این سازمان به شمار می آید و ضرورت دارد برای برون رفت از وضعیت موجود اقدامات عاجلی در این خصوص صورت پذیرد.

    رئیس هیات مدیره سازمان اموال تملیکی با تاکید بر تفویض اختیار بر مدیران اجرایی افزود: بر این باور هستم که با تفویض اختیار واگذاری امور به مدیران اجرایی، فرآیند های سازمانی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و ضرورت دارد نظارت بر عملکرد نیز جهت بهبود مستمر به موازات آن افزایش یابد.

    وی با اشاره به اهمیت نقش و ماموریت های سازمان اموال تملیکی افزود : در روش های موجود فروش اموال باید بازنگری صورت گیرد، چرا که ما امانت دار دولت و ملتیم و این اموال به صورت امانتی در اختیار ماست و لازم است با نهایت تقوا در خصوص این اموال که از سویی بیت المال و از سوی دیگر حق الناس محسوب می شوند، عمل کنیم.

    قسوریان جهرمی با اشاره به ضرورت افزایش تحرک و پویایی در بدنه عملیاتی سازمان افزود: ساختار نیروی انسانی نیازمند توجه و تقویت است و باید استعداد و توانمندی نیروی انسانی به ویژه مدیران مورد ارزیابی قرار گیرد.

    وی در ادامه افزود: در این سازمان باید همیت و تعلق سازمانی کارکنان افزایش یابد چرا که این اهمیت موجب افزایش عزت سازمانی خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در ادامه با توجه به برقراری ارتباط سیستمی با گمرک افزود: بسیاری از کالاهای متروکه با برقراری ارتباط سیستمی با گمرک جهت تعیین تکلیف در اختیار سازمان قرار می‌گیرند و ضرورت دارد در خصوص تعیین تکلیف این کالاها با جدیت بیشتری عمل شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی