عصر بازار

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در بیست و چهارمین همایش ملی بیمه و توسعه:

تبلیغات برای بیمه های مهندسی باید بیشتر شود

عصر اعتبار- محسن هاشمی صبح دوشنبه و در بیست و چهارمین همایش بیمه و توسعه در سخنانی روش فرست لاس را از جمله روش های مناسب برای ارائه بیمه به شهرداری ها دانست و گفت: روش فرست لاست در مترو باعث شد تا هزینه بیمه تجهیزات گران قیمت تا حد زیادی کاهش یابد.

تبلیغات برای بیمه های مهندسی باید بیشتر شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، هاشمی در این مراسم گفت: بیمه گذاران دنبال شفافیت در قراردادها هستند؛ روش فرست لاست برای خودروهای اتوبوسرانی هم می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

    وی با اشاره به خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی گفت: در سال 1373 حق بیمه تولیدی حدود 30 تا 40 میلیارد تومان در سال بود ولی امروز رقم پرتفوی بیمه 30 تا 40 هزار میلیارد تومان رسیده است.
    هاشمی با اشاره به آتش سوزی ساختمان پلاسکو اظهار داشت: در پلاسکو نمی توانیم پرداخت بیمه ای داشته باشیم زیرا مدیران شهری بیمه را جدی نگرفته اند.
    رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: براساس ارقامی که در مطبوعات خواندم در زلزله کرمانشاه تعهد بیمه ای 130 میلیارد تومان است ولی رقم خسارت ها بیش از یک هزار و 500 میلیارد تومان ارزیابی شده است.
    وی تصریح کرد: این آمادگی را داریم بستر عقودی را برای چنین فعالیت هایی در تمامی شهرها آماده کنیم.
    هاشمی با اشاره به خدماتی که صنعت بیمه به شهرها ارائه می دهد، گفت: یکی از این خدمات، مسئولیت جامع شهرها و شهرداری هاست که براساس متن آن، چنانچه شهرداری ها خسارتی را به اشخاص حقیقی و حقوقی وارد شود، پرداخت می کند.
    رئیس شورای شهر تهران خدمت دیگر شرکت های بیمه را بیمه های مهندسی عنوان کرد و افزود: این بیمه نامه عیوب اساسی و پنهان ساختمان ها را در طول سال های آینده مورد نظر قرار می دهد که می تواند برای توسعه شهری بسیار مهم باشد.
    هاشمی اظهار داشت: این بیمه نامه عیوب پنهان ساختمان، مصالح نامرغوب و مسائل مربوط به طراحی و غیره را بیمه می کند؛ لازم است تبلیغات بیشتری برای افزایش آگاهی و فراگیر شدن این بیمه نامه انجام شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو