عصر بازار

فرماندار بیله‌سوار:

۳۹ طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در بیله‌سوار مصوب شد

عصر اعتبار- فرماندار بیله‌سوار گفت: ۳۹ طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار ۴۰ میلیارد و ۸۸۵ میلیون ریال و با اشتغال‌زایی ۱۰۹ نفر در بیله‌سوار به تصویب رسید.

۳۹ طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در بیله‌سوار مصوب شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، آرام حلیم پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: 39 طرح سرمایه‌گذاری با اعتبار 40 میلیارد و 885 میلیون ریال و با اشتغال‌زایی 109 نفر در بیله‌سوار مصوب شد و برای ارائه تسهیلات، به کارگروه اشتغال ارائه شده است.

    وی افزود: مهم‌ترین مطالبات و مشکلات پیش‌روی مردم در حال حاضر معضل بیکاری است که در این راستا تاکنون اقدامات قابل توجهی انجام یافته و انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و افرادی که داری خلاقیت و ایده‌های کارآفرینی دارند بتوانیم این مشکل را در آینده‌ای نزدیک برطرف کنیم.

    فرماندار بیله‌سوار گفت: ارائه تسهیلات برای طرح‌های اشتغال‌زایی در مناطق محروم و روستایی در اولویت کاری قرار گرفته و در این زمینه تسهیلات هفت درصدی برای طرح‌های غیردانش‌بنیان یارانه هفت درصدی و برای طرح‌های دانش‌بنیان نیز یارانه هشت درصدی در نظر گرفته شده است.

    حلیم اظهار کرد: انتظار ما از بانک‌های عامل این است که در ارتباط با ارائه تسهیلات نهایت همکاری و مشارکت را داشته باشند چرا که اگر این دیدگاه تغییر نیابد رغبت افراد در این زمینه کاهش می‌یابد و دستیابی به اهداف مورد نظر در ارتباط با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی با مشکل روبه‌رو می‌‌شود.

    وی تصریح کرد: تاکنون تصویب 51 طرح با تسهیلات 74 میلیارد و 658 میلیون ریال با اشتغالزایی 188 نفر در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری تصویب شده است که این طرح‌ها بستر مناسبی برای اشتغال‌زایی محسوب می‌شوند که انتظار داریم در این زمینه مسئولان و دستگاه‌های مربوطه با ما مشارکت و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی