عصر بازار

رونمایی از دستاوردها و نوآوری های بیمارستان بانک ملی ایران

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم رونمایی از دستاوردها و نوآوری های بیمارستان بانک ملی ایران گفت: این بیمارستان یکی از مجهزترین و پیشرفته ترین بیمارستان های کشور است و اکنون به آبروی بانک ملی ایران تبدیل شده است.

رونمایی از دستاوردها و نوآوری های بیمارستان بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، امروز بخش آنژیوگرافی، مراقبت های ویژه قلب باز، اتاق عمل قلب باز، بخش های بازسازی شده جراحی ارتوپدی و مغز و اعصاب و چهار دستگاه آمبولانس طی مراسمی با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک، اعضای هیات مدیره، سردار صفرعلی موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی، دکتر میرهاشمی معاون درمان بیمارستان شهید بهشتی و تعدادی از پزشکان، جراحان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان بانک رونمایی و افتتاح شد.

    در این مراسم حسین زاده با ابراز تشکر و قدردانی از کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران برای همراهی طی مدت انجام اقدامات بازسازی این بیمارستان گفت: اکنون بیمارستان بانک ملی ایران یکی از روزآمدترین بیمارستان های کشور است که برای بانک ملی ایران و کشور یک افتخار ملی محسوب می شود.

    وی بیان کرد: شعار ما این است که بانک ملی ایران باید در تمامی زمینه ها رتبه نخست را داشته باشد کما اینکه امروز نیز همان گونه است و در تمامی عرصه ها از جمله بیمارستان زبانزد خاص و عام هستیم.

    حسین زاده ادامه داد: در حادثه پلاسکو بیمارستان بانک ملی ایران مرکز امدادرسانی بود و در زلزله اخیر مناطق غرب کشور نیز کادر پزشکی و درمانی بیمارستان بانک یکی از واحدهای امدادی بود که در سریع ترین زمان ممکن به منطقه اعزام شد بنابراین تجهیز بیمارستان بانک ملی ایران تنها برای کارکنان بانک نیست و برای همه مردم کشور صورت می گیرد.

    وی از احیای دانشکده پرستاری بانک ملی ایران خبر داد و افزود: این دانشکده با پذیرش دانشجو برای نیمسال دوم امسال و از بهمن ماه دوباره آغاز به کار می کند.

    حسینعلی سخندان مدیر امور بیمارستان و دانشکده پرستاری بانک ملی ایران نیز در این مراسم گفت: برای راه اندازی بخش جراحی قلب بیمارستان از دکتر ماندگار استاد برجسته جراحی قلب و عروق کمک گرفتیم و علاوه بر آن امروز 85 درصد تجهیزات بیمارستان به روز شده است.

    وی ابراز کرد: در زلزله اخیر غرب کشور، 11 نفر از  پزشکان و پرستاران بیمارستان بانک ملی ایران به منطقه اعزام شدند که اقدامات آنها نشان از توانمندی کادر درمانی بیمارستان بانک دارد.

    دکتر سیدنوید میرنوبهار رییس بیمارستان بانک نیز در ادامه مراسم گفت:  در بیمارستان بانک ملی ایران با قدمتی بالغ بر 50 سال بخش آنژیوگرافی پایه گذاری شد و امیدوارم بهترین سرویس دهی ممکن به بیماران در این بخش ارایه شود.

    دکتر محمدحسین ماندگار استاد جراحی قلب و عروق نیز با بیان اینکه بیمارستان بانک ملی ایران یکی از مجهزترین بیمارستان ها در زمینه قلب در کشور است، گفت: این بیمارستان قابلیت و توانایی این را دارد که تا 100 سال آینده هم کار کند.

    وی راه اندازی دوباره دانشکده پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران را اقدامی بسیار خوب و ارزشمند عنوان و بیان کرد: از پرستاران بیمارستان تقدیر ویژه دارم که بدون وجود آنها نمی توانیم خدمات خود را ارایه کنیم.

    همچنین در حاشیه این مراسم مدیرعامل بانک ملی ایران از "آوا" نوزادی که در جریان امدادرسانی کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان بانک در مناطق زلزله زده کرمانشاه  و توسط این تیم به دنیا آمده بود، به عنوان یکی از اعضای خانواده این بانک یاد و از خانواده وی تقدیر کرد.

    همچنین از تیم اعزامی پزشکی و پرستاری بیمارستان بانک ملی ایران به مناطق زلزله زده کرمانشاه تقدیر شد و مراسم با اجرای زنده گروه موسیقی به پایان رسید.

    مسئولان حاضر در مراسم در ادامه از طبقات بازسازی شده بیمارستان بانک بازدید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو