عصر بازار

خط و نشان ترامپ برای سومین بانک بزرگ آمریکا

عصر اعتبار- رییس جمهور آمریکا در پیام توئیتری نوشت: بانک ولز فارگو در ادامه تحقیقات در راستای پرونده های اخیر رسوایی خود با جریمه بیشتری روبرو خواهد شد.

خط و نشان ترامپ برای سومین بانک بزرگ آمریکا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به ولز فارگو سومین بانک بزرگ آمریکا هشدار داد که جریمه های این بانک با توجه به تحقیقات پیش رو در مورد استفاده از حساب های بانکی جعلی و سوء استفاده در ماجرای وام دهی افزایش خواهد یافت.

    ترامپ در یک پیام توئیتری نوشت: جریمه های بانک ولز فارگو برای اقدامات ناشایست آنها در برابر مشتریان و دیگران، کاهش نخواهد یافت. این در حالی است که مدیر اداره حافظت مالی مشتریان ولز فارگو در مصاحبه ای اعلام کرد: این بانک در ارتباط با پرونده سوء استفاده از وام دهی باید ده ها میلیون دلار جریمه پرداخت کند.

    ولز فارگو در ماه اکتبر اعلام کرده بود که برخی از وام گیرندگان به طور غیر صحیح متهم به عدم رعایت مهلت مقرر در نرخ های وعده داده شده، هستند، هر چند که در این تاخیرها بانک مقصر بوده است.

    علاوه بر این، ولز فارگو در اواخر ماه سپتامبر این اتهام را که در حدود 2 میلیون حساب کارت اعتباری غیر مجاز توسط کارمندان این بانک با اسامی مشتریان غیر واقعی افتتاح شده را پذیرفته است. ترامپ در انتهای پیام توئیتری خود نوشت: قوانین را ملایم تر خواهم کرد؛ اما مجازات های شدید زمانی است که کسی گرفتار تقلب باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی