عصر بازار

یونیلیور و شرکت گلستان ایران توافق‌نامه مشارکت در سرمایه‌گذاری مشترک را امضا کردند

عصر اعتبار- یونیلیور و شرکت گلستان ایران توافق‌نامه مشارکت در سرمایه‌گذاری مشترک را امضا کردند که هدف آن تولید و فروش محصولات غذایی در کشور است.

یونیلیور و شرکت گلستان ایران توافق‌نامه مشارکت در سرمایه‌گذاری مشترک را امضا کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصر بازار ، این شرکت جدید سرمایه‌گذاری مشترک، به توسعه، تولید،  بازاریابی و فروش نام‌های تجاری و خط تولید محصولات غذایی جدید، می‌پردازد که جزئیات بیشتر از این توافق نامه متعاقبا اعلام خواهد شد.

    اوزگور کولوکفاکی مدیرعامل یونیلیور ایران، آسیای میانه و قفقاز در این باره گفت: از اینکه هم‌افزایی این مشارکت موجب ارتقای هر دو مجموعه خواهد شد، بسیار خوشحال هستم. ترکیب متخصصان یونیلیور جهانی در امر تحقیق و توسعه، زنجیره تامین و بازاریابی، با متخصصان گلستان در امر غذا، توانمندی در تولید و توزیع محلی، این همکاری را برای طرفین جذاب کرده که در نهایت به نفع کشور [ایران] است.
    احمد نصیری‌پور مدیرعامل شرکت گلستان نیز بیان کرد: از ایجاد این همکاری با یک مجموعه خوشنام جهانی بسیار خوشحال هستیم.  شرکت یونیلیور به عنوان یک سازمان متعهد در ایران به خوبی شناخته شده است که اتحاد آن با شرکت گلستان با کارنامه موفق 70 ساله خود قطعاً موجب پیشرفت و رشدی چند برابر و آینده روشن‌تری برای ما، مصرف کنندگان و در کل همه مردم ایران خواهد بود. من برای این مشارکت آرزوی موفقیت دارم.
    درباره یونیلیور ایران
    شرکت یونیلیور واردات محصولات خود را به ایران در سال 1380 آغاز کرد و در سال 1382 این شرکت، به‌عنوان یک نهاد حقوقی با اسم «یونیلیور ایران» به‌طور رسمی کسب و کار خود را در ایران تنها با 5 کارمند آغاز کرد. در همان سال، یونیلیور ایران کارخانه خود را در قزوین احداث کرد و خط تولید کارخانه قزوین در سال 1384 با تولید صابون لوکس فعال شد و به دنبال تولید صابون لوکس، تولید شامپوهای سان سیلک و کلیر، خمیر دندان‌های سیگنال و کلوز آپ و چای لیپتون آغاز شدند. در حال حاضر تولیدات کارخانه یونیلیور ایران شامل صابون لوکس، چای و همین طور مواد شوینده و تمیز کننده (سیف، دامستوس) است. امروز یونیلیور ایران 400 کارمند رسمی دارد.
    یونیلیور ایران توسعه پایدار و نیز تعهد اجتماعی را از طریق برندهای خود، دنبال می‌کند. پرو‍ژه «بهداشت مدرسه» با برند دامستوس با هدف پرورش نسل‌های سلامت و بالا بردن سطح آگاهی بهداشت دانش‌آموزان از طریق آموزش مناسب بهداشت انجام پذیرفت را می‌توان مثالی از توسعه پایدار و تعهد اجتماعی یونیلیور دانست. علاوه بر موارد ذکر شده باید به این موضوع نیز اشاره داشت که از سال 1393، کارخانه یونیلیور در قزوین، با هدف حمایت از محیط زیست ایران، از ارسال زایدات تولید به محل دفن جلوگیری کرده است.
    درباره گلستان
    مجموعه گلستان از ابتدای دهه 30 مسیر خود را با هدف تولید و توزیع چای بنیان نهاد و در آذر ماه 1340 با نام تجاری "شرکت گلستان" به ثبت رسید. مسیری که با اعتقاد به اهمیت سلامتی، ایمان به تاثیر اندیشه و کردار نیک در کسب و کار و تلاش برای تولید سالم‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات غذایی طی کرده است.
    این مجموعه امروزه با بیش از 400  محصول و کارآفرینی برای بیش از 2500 نفر، همچنان می‌کوشد تا علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت و درجه یک، نقش خود را در گسترش فرهنگ سلامت جامعه به خوبی ایفا کند. در همین راستا شرکت گلستان همواره رعایت بالاترین استانداردهای کیفی در تولید مواد غذایی را سرلوحه کار خود قرار داده و با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌های تولیدی به ارائه کالای باکیفیت و سالم برای حمایت همیشگی از سلامت مصرف‌کنندگان می‌پردازد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی