عصر بازار

منتخبین هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری معرفی شدند

عصر اعتبار-از پژوهشگران برتر حوزه پولی و بانکی در هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری توسط ولی‌اله سیف، رئیس کل بانک مرکزی، فرشاد حیدری، معاون نظارتی این بانک و نیز علی دیواندری، رئیس پژوهشکده پولی و بانکی در بانک مرکزی تقدیر به عمل آمد.

منتخبین هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری معرفی شدند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، پژوهشگران برتر هفته پژوهش و فناوری توسط هیئت داوران دبیرخانه همایش و برتر انتخاب شده‌اند.

    بر این اساس هیئت داوران، مقاله مشترک خانم شکوفه سادات اشرف زاده و آقایان دکتر سیدمحمدجواد رزمی،‌ دکتر محمدرضا لطفعلی پور و دکتر مهدی فیضی را در فصلنامه علمی پژوهشی نظریه های کاربردی اقتصاد باعنوان «بررسی نرخ وصول در قراردادهای مشارکتی و بازدهی ثابت با استفاده از نظریه بازی ها» را به عنوان مقاله منتخب برگزید.

    لازم به توضیح است هیئت داوران پس از بررسی دقیق کتب تألیفی هیچ کتابی را به عنوان کتاب برگزیده در حوزه پول و بانک معرفی نکرد.

    آقایان افشین آشفته، دکتر محمد اکبری، پدرام پاکروان شمس آباد، مهدی تاجدینی،‌ مسعود جمشیدی نائینی، مهدی کاظمیان و دکتر محمد نادعلی به عنوان پژوهشگران منتخب بانک مرکزی در هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری و نیز آقایان علی بهادرو دکتر سعید بیات به عنوان پژوهشگران منتخب پژوهشکده پولی و بانکی معرفی شدند.

    همچنین در ادامه از آقایان اکبر کشاورزیان از بانک سپه، غلامرضا رحیمی از پست بانک ایران، دکتر احمد قدس الهی از بانک دی و دکتر محمود زمانی از بانک حکمت ایرانیان به عنوان پژوهشگران منتخب نظام بانکی تجلیل به عمل آمد.

    در پایان خانم ها مرضیه احمدی قوچان عتیق از بانک ایران زمین، نرگس صارمی از بانک صادرات ایران، خانم سرور فرخی از بانک سامان و نیز آقایان محمد اصلاحی از بانک گردشگری، حجت اله دهقان از بانک توسعه تعاون، دکتر جلیل صفری از بانک انصار، سعید صفری از بانک صنعت و معدن، محمدرضا عبرتی از بانک رفاه کارگران، افشین کتابفروش بدری از موسسه اعتباری کوثر، وحید محمدرضاخانی ظهرودی از بانک شهر ودکتر حمیدرضا نجف پور کردی از بانک قوامین به عنوان پژوهشگران منتخب بانک‌ها معرفی شدند.

    گفتنی است هفتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور پژوهشگران و فعالان این حوزه روز سه شنبه 21 آذر ماه در محل بانک مرکزی برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی