عصر بازار

توکلی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

بانکداری الکترونیک منجر به کاهش هزینه های مشتریان می شود

عصر اعتبار- توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در سمینار کسب و کار الکترونیک با اشاره به نقش بسزای خدمات الکترونیک در کاهش هزینه های بانک و مشتریان بیان داشت: تلاش برای کاهش هزینه‌های عملیاتی، به نوآوری در ارائه محصولات برای افزایش درآمد و برآورده کردن خواسته‌های روزافزون مشتریان نیاز دارد.

بانکداری الکترونیک منجر به کاهش هزینه های مشتریان می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، توکلی ضمن تاکید به تاثیر خدمات بانکداری مدرن در صرفه جویی و مدیریت زمان گفت: نارضایتی گسترده مشتریان و مراجعین از زمان انتظار در شعبه‌ها، باعث روی‌آوردن بانک‌ها به بانکداری الکترونیک و توسعه بسترهای متنوع در این حوزه شده است.
    وی در رابطه با بالا رفتن هزینه های IT در بانک، اظهارداشت: در حال حاضر افراد زیادی از این نوع خدمات بانکی استفاده می کنند، اما هزینه های ما با درآمدهای حاصل از این محل متوازن نیست.
    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، سامانه های افتتاح حساب و درخواست تسهیلات آنلاین را از خدمات شایسته این بانک دانست و گفت: همکاران صف و ستاد باید با هم افزایی و تعامل با یکدیگر برای نهادینه شدن این خدمات در میان مشتریان تلاش کنند.
    توکلی تصریح کرد: هزینه های زیادی برای ایجاد و توسعه زیرساخت های لازم در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی صورت گرفته است و هتمام کارکنان به پیشبرد این امور کمک خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی