عصر بازار

عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس؛

حذف دلار از مبادلات تجاری آمریکا را منزوی می‌کند

عصر اعتبار- عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بیان کرد: اروپایی‌ها به منافع خود توجه دارند و این منافع را در ناآرام بودن خاورمیانه نمی‌بینند و بر همین اساس با تصمیمات ترامپ همراهی نکردند.

حذف دلار از مبادلات تجاری آمریکا را منزوی می‌کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا،‌ یحیی کمالی پور در خصوص اختلاف نظر بین اروپا و آمریکا در خصوص مسائلی مانند برجام و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی، اظهارداشت: آمریکا دچار یک توهم شده زیرا احساس می‌کند می‌تواند بر همه جهان حکومت کند و همه کشورها باید فرمان بر آمریکا باشند.

    عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه ترامپ فردی قابل پیش بینی نیست و بنابراین تصمیمات نابجا و نابهنگام وی کشورها را در موضع فکر کردن نیز قرار نمی‌دهد، بیان کرد: تاکنون ترامپ دو حرکت انجام داده و نهایتا کشورهای اروپایی وی را همراهی نکرده‌اند.

    وی با اشاره به عدم همراهی اتحادیه اروپا با آمریکا در موضوع برهم زدن برجام و انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی، افزود: ضمن اینکه معتقدم اروپایی‌ها به منافع خود توجه دارند ولی آنها منافع خود را در ناآرام بودن خاورمیانه نمی‌دانند و مطمئنا بر همین اساس و نه بر اساس دوستی با ملل مسلمان، با تصمیمات ترامپ همراهی نکردند.

    کمالی پور متذکر شد: امیدواریم این عدم همراهی اروپا با ترامپ سبب شود که در مقابل تک روی های آمریکا بایستند و آمریکا  منزوی شود. نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اخیرا بحث حذف دلار از بعضی مبادلات تجاری با بعضی کشورها مطرح است، که این اقدام می‌تواند آمریکا را به انزوا بکشاند.

    عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: این عدم همراهی از سوی کسانی که آمریکا انتظار همراهی از آنها را داشت، جای امیدواری است، اگرچه اروپایی ها به دنبال منافع خود هستند ولی همین که منافع اروپا به گونه‌ای تامین می‌شود که آمریکا را همراهی نکنند، برای جهان نتایج مناسبی را به دنبال دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو