عصر بازار

بررسی بودجه فرهنگی در کمیسیون فرهنگی مجلس

عصر اعتبار- عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بودجه فرهنگی کشور با حضور برخی دستگاه‌های فرهنگی در جلسه صبح امروز کمیسیون فرهنگی بررسی شد.

بررسی بودجه فرهنگی در کمیسیون فرهنگی مجلس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر گفت: از وضعیت بودجه 97 و مقایسه با بودجه 96 گزارش و از میزان کاهش یا افزایش و کاستی و نیازهایشان در سال آینده به صورت کلی گزارش کار دادند.

    نماینده مردم تهران در مجلس از حضور نمایندگان وزارت‌خانه‌های ارشاد و ورزش و جوانان،  بنیاد رایانه‌ها، سازمان میراث  فرهنگی، سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسات قرآن کریم در جلسه حضور داشتند و به  صورت کلی گزارشی از وضعیت بودجه گذشته و آینده خود ارائه کردند.

    وی ادامه داد: قرار شد با ورود کمیسیون به جزییات بودجه فرهنگی هر یک از دستگاه‌ها در جلسات کمیسیون حضور یافته و نظرات‌شان را مطرح کنند.

    عضو هیات رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در این جلسه همچنین درباره تولیدات صدا و سیما، شفاف‌تر شدن فعالیت‌های اقتصادی سازمان صدا و سیما، افزایش بعد نظارتی بر این سازمان، عملکرد نزدیک به صفر این سازمان در تولید سریال‌های فاخر با وجود پیش‌بینی کامل بودجه در سال گذشته، تاکید بر اتمام پروژه‌های عمرانی ورزشی و شفاف‌سازی سهم زنان و جوانان در بودجه فرهنگی و حمایت از تولید بازی‌های رایانه ای بحث و تبادل نظر شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی