عصر بازار

استرالیا انجمن جدیدی مختص فن آوری بیمه تأسیس کرد

عصر اعتبار- اخیراً، سازمان جدیدی با عنوان اینشورتک استرالیا۱ تأسیس شده است که به طور انحصاری بر موضوع پیشرفت در نوآوری بیمه و شرکت های نوپا۰ در بخش فن آوری بیمه۳ تمرکز دارد.

استرالیا انجمن جدیدی مختص فن آوری بیمه تأسیس کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، سازمان اینشورتک استرالیا به عنوان یک نهاد مستقل از  فینتک استرالیا4 راه اندازی شده است و نماینده حوزه هایی چون شرکت های نوپا در  فنآوری بیمه، بیمه گران،  بیمهگران اتکائی و کارگزاران و دیگر حوزه های مرتبط بیمه ه ای مانند سلامت، رفاه، داده ها و تحلیل ها5، یادگیری ماشین6، اینترنت اشیاء7 و تلماتیک8 است.
    برنتون چارنلی9، رهبر و مؤسس همکار در سازمان اینشورتک استرالیا در این زمینه اظهار  میدارد که هدف اصلی آن است که شاهد باشیم  شرکتهای  فنآوری بیمه در سطح جهانی موفق عمل کنند و استرالیا قطب جهانی برای  فنآوری بیمه قلمداد شود.
    دانیل ستزتو12، مدیر عامل فین تک استرالیا در اظهارنظر خود عنوان کرد که ایجاد یک سازمان جدید برای بخش فن آوری بیمه گامی منطقی است. «فین تک استرالیا علاقمند است تا اینشورتک استرالیا را حمایت کند. بیمه یک صنعت چندین میلیارد دلاری است و توان بالقوه بالایی برای دیدگاه ها و فن آوری های جدید دارد. با خلق یک نقطه تمرکز شفاف برای  سیاستگذاری در بخش فن آوری بیمه و گرد هم آوردن افرادی از شرکت های نوپا و شرکت های قدیمی برای همکاری، اینشورتک استرالیا نقشی حیاتی در خلق صنعت بیمه برای آینده بازی خواهد کرد.
    برای دسترسی به منبع خبر ،اینجا را کلیک نمایید.
    منبع: انشورنس اند ریسک، اکتبر 2017

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی