عصر بازار

روز گذشته رقم خورد؛

رشد بهای آتی سکه

عصر اعتبار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۳۰ هزار و ۹۵۵ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۴ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال منعقد کردند.

رشد بهای آتی سکه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بورس کالای ایران، ، دیروز در سررسید دی ماه امسال 422 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد 051 درصدی به یک میلیون و 415 هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب 169 و 329 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد 0.52 درصدی به یک میلیون 450 هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد 0.7 درصدی به یک میلیون و 495 هزار تومان رسید.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر یک هزار و 739 قرارداد و در سررسید شهریور 97 بالغ بر 28هزار و 296 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده هم 0.62 درصد رشد کرد و یک میلیون و 553 هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 612 هزار تومانی و رشد 0.49 درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی