عصر بازار

معاون درمان بنیاد شهید:

شیوه نامه اجرایی بیمه تکمیلی خانواده شهدا ابلاغ شد

عصر اعتبار- معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شیوه نامه اجرایی بیمه تکمیلی برای تسهیل در امر خدمات درمانی ایثارگران در روزهای اخیر به ادارات این بنیاد در سراسر کشور ابلاغ شده است.

شیوه نامه اجرایی بیمه تکمیلی خانواده شهدا ابلاغ شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، عبدالرضا عباسپور روز سه شنبه در همایش فصلی معاونین بنیاد شهید استان و روسای بنیاد شهرستان های خراسان رضوی در مشهد افزود: این شیوه نامه اجرایی شامل نرخ نامه و جزئیات قرارداد بیمه تکمیلی خانواده های شهدا بین بیمه دی و بنیاد شهید است که به تازگی ابلاغ شده است.
    وی گفت: رفع مشکلات بیمه درمانی جامعه ایثارگران اولویت معاونت بهداشت و درمان است که این موضوع با هماهنگی بیمه گذار و بیمه گر مدیریت می شود.
    معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطر نشان کرد: شیوه نامه اجرایی بیمه تکمیلی برای تسهیل در امر خدمات درمانی ایثارگران ابلاغ شد و هدف ما این است که ایثارگران در حوزه درمانی کمترین تنش و یا آسیب را ببینند.
    وی در خصوص هرم سلامت ایثارگران افزود: در این هرم، وضعیت جسمی و سلامت ایثارگران به صورت تخصصی با اعزام پزشکان متخصص به شهرستان ها، جذب نیروی متخصص خارج از کشور و تشکیل کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی پیگیری می شود.
    عباسپور به بیمه پایه سلامت اشاره و اظهار کرد: بنیاد افراد تحت تکفل و زیر پوشش خود را به سازمان بیمه سلامت معرفی و پس از طی مراحل اداری دفترچه بیمه سلامت برای آنان صادر می شود.
    وی ارائه خدمات درمانی خاص برای جانبازان 70 درصد، والدین و همسران شهدا با بیماری صعب العلاج، سرطان و بیماری خاص را مود تاکید قرار داد.
    عباسپور با اشاره به اینکه تجهیزات پزشکی خاص مانند تشک مواج و ویلچر برای ایثارگران مشمول مهیا شده است، گفت: تجهیزات پزشکی خاص مطابق درخواست بنیاد استان و شهرستان ها به جانبازان قطع نخاع از گردن و یا سایر ایثارگران طبق شرایط اعطا می شود.
    این همایش با حضور مدیرکل و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، مدیرعامل بیمه دی و مسئولان بهداشت و درمان بنیاد شهرستان های خراسان رضوی برگزار شد .
    یک میلیون و 700 هزار نفراز خانواده شهدا و جانبازان کشور زیر پوشش بیمه تکمیلی این بنیاد قرار دارند که از این تعداد 170 هزار نفر در خراسان رضوی ساکن اند.
    خراسان رضوی 17هزار و 111 شهید و 48 هزار و 384 جانباز در راه تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده و 308 هزار نفر از خانواده این ایثارگران زیر پوشش بنیاد شهید استان قرار دارند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو