عصر بازار

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان به ورزش همگانی از طریق مالیات بر ارزش افزوده

عصر اعتبار- رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور گفت: هر ساله حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش همگانی اختصاص داده می شود.

اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان به ورزش همگانی از طریق مالیات بر ارزش افزوده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، علی مجد آرا در نشست خبری با اصحاب رسانه در گچساران افزود: هر هفته در یکی از استان های کشور همایش بزرگ پیاده روی به صورت پخش مستقیم از شبکه سوم سیما برگزار می شود.

    وی بیان کرد: هر ساله حدود 180 میلیارد تومان اعتبار از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به ورزش همگانی اختصاص داده می شود.

    رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور تصریح کرد: 60 انجمن و کمیته زیر نظر فدراسیون ورزش های همگانی در کشور فعالیت می کنند و تلاش می شود تا در چشم انداز سال 1404 حداقل 50 درصد از مردم ایران در ورزش های همگانی شرکت کنند.

    وی گفت: در آمار های سال گذشته 21 درصد از مردم کشور در ورزش های همگانی شرکت کرده بودند. تلاش می شود تا امید به زندگی را در کشو ربیشتر کرد در همین راستا یک سند تحول نیز وجود دارد. سند تحول موجود در دو جلد با بیش از 7 هزار نفر ساعت کار بر روی آن تهیه شده است. این طرح به همه استانها نیز ابلاغ شده است.

    رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشورادامه داد: بالاترین آمار کار آفرینی و آموزش را فدراسیون ورزش های همگانی به خود اختصاص داده است.

    مجد آرا اضافه کرد: شعار سالجاری از سوی ورزش های همگانی " مادران عمود خیمه ورزش های همگانی هستند" انتخاب شده است.

    وی گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون در کهگیلویه و بویراحمد 112 همایش پیاده روی برگزار شده  که از این تعداد 9 همایش آن در گچساران بوده است.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی