عصر بازار

معاون وزیر تعاون تاکید کرد؛

لزوم ایجاد بستر مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی

عصر اعتبار- معاون وزیر تعاون گفت: مسئولان اجرایی باید با برنامه‌ریزی قوی، زمینه جلب مشارکت جدی بخش خصوصی برای حضور در اقتصاد مقاومتی و فعالیت‌های بیشتر در بخش تعاون را فراهم کنند.

لزوم ایجاد بستر مشارکت بخش خصوصی در اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، سیدحمید کلانتری در کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان مهریز به اهمیت بخش تعاون در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: فعالیت تعاونی‌ها از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

    وی ادامه داد: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با مشارکت بخش تعاون، موجب ایجاد اشتغال و تولید و کمک به توسعه و همچنین رسیدن به اهداف والای نظام اسلامی می‌شود و لذا همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

    معاون وزیر تعاون در ادامه به نقش ظرفیت‌های انسانی برای ارتقای توسعه در عرصه‌های مختلف مورد نیاز کشور اشاره کرد و افزود: اساس توسعه هر منطقه متکی به نیروهای انسانی کارآمد و آماده به خدمت آن است.

    کلانتری با بیان این که مهریز ویژگی‌های خاص خود را دارد، تاکید کرد: ایجاد اتاق فکر با بهره‌گیری از نخبگان استان یزد و منطقه، شرایط آب و هوایی مناسب، ظرفیت‌های گردشگری و قرار گرفتن در کنار جاده اصلی تهران – بندرعباس، موجب توسعه همه‌جانبه مهریز خواهد بود.

    وی تصریح کرد: همه شرایط در مهریز برای توسعه فراهم است بنابراین با برنامه‌ریزی و ایجاد همدلی می‌توان شاهد موفقیت و عزت و آبادانی منطقه بود و قطعاً برای رسیدن به آن باید از همت جمعی استفاده شود.

    در این جلسه فرماندار و امام جمعه مهریز با اشاره به آخرین وضعیت شهرستان در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهرستان، به ضرورت همکاری مسئولان استان تاکید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی