عصر بازار

طرح مشترک وزارت‌خانه‌های کار و ارتباطات برای اشتغال‌زایی

عصر اعتبار- مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مساله بودن اشتغال از طرح مشترک این وزارت با وزارت کار برای اشتغال‌زایی خبر داد.

طرح مشترک وزارت‌خانه‌های کار و ارتباطات برای اشتغال‌زایی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمانها و شرکتهای تابعه امروز در سالن شهید قندی این وزارتخانه برگزار شد.

    رضایی، مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این همایش با اشاره به موضوع اشتغال در اسناد بالادستی این وزارتخانه اظهار کرد: طرحی را با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با عنوان "تکاپو" پیش بردیم تا شرکتهای ملی را با مولفه‌هایی به سمت سرمایه‌گذاری در استان‌ها تشویق کنیم که در حال حاضر هم فعالیت‌هایی را در استان‌ها شروع کرده‌اند.

    وی با بیان اینکه مدیرهای استانی وزارت ارتباطات باید هم‌افزایی خود را با دیگر مسئولان بیشتر کنند، گفت: وزارت ارتباطات برای کاهش شکاف دیجیتال طرحی را با همکاری پست بانک ها برای ارایه خدمات پولی در روستاها آغاز کرده است. هدف ما از ارائه اینترنت به این مناطق ارایه خدمات بر بستر اینترنت و مخصوصا خدمات خرده بانکی است.

    مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات اضافه کرد: سعی می‌کنیم تا حداقل سرویس‌های دستگاه‌های عابربانک را در مناطق روستایی و در دفاتر خدمات پستی فراهم کنیم. این خدمات به صورت قراردادهای پنج ساله بسته شده است که تمدید خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی